Alla inlägg under juni 2010

Av Adina - 7 juni 2010 19:32

tackat ja till att jobba extra i helgen, haha folk kommer nog döda mig snart så tråkig jag har blivit. men jag kommer nog fixa att festa lite försiktigt ändå, det är lugnt :) tur vi flyttade min egen fest, haha jag kommer nog bli dödad två gånger för jag funderar på att flytta den en helg till framåt. både felicia & erika har svårt att hinna den 18&19 juni. fast å andra sidan är det midsommar då vilket inte är toppenbra heller. får väl börja fråga runt lite vem som kan när och sådär, är så fruktansvärt lat haha! :)


äntligen är tjejerna hemma från öland också :D saknat er sjukt mycket även om man inte har haft så mycket tid över <3


ibland älskar jag min mamma extra mycket, särskilt när hon gör övergoda smoothies :D kom på efteråt att jag skulle fotat den, men lite sent nu :D hahaha jag är så ha-galen så fort något gott kommer i min väg, finns inte kvar länge. kommer bli charmigt tjock en vacker dag när jag slutar dansa (: 


I'm not trying to avoid you,
Just don't wanna hear your voice
You're talking like you know me
And wanna be my friend
But that's really too late now,
I won't try it once again
You may think that it's forgotten,
But you should be aware




Av Adina - 6 juni 2010 22:26

har varit en fin dag, kom hem för en timme sen ungefär.

mycket tidigare än väntat för att kevins föräldrar körde oss hem, gulligt! :)

körde hem felicia och kände att jag behövde röra på mig lite, så gick precis en snabb 3 km's promenad själv.

showen var superbra, verkligen värd sina pengar. allt var perfekt genomtänkt och på rätt ställen. (Y) & kevin var också duktig på en hörna faktiskt, även om proffsen syndes mest (: speciellt koreografin till cry me a river förälskade jag mig i (L)

jobbet gick också bra, rejält stressigt ett tag bara.

mycket folk som firade nationaldagen konstigt nog, trodde ingen gjorde det längre. carina ringde sen också och bekräftade att jag mer än gärna fick sommarjobba hos dem. att jag bara skulle skriva upp när jag inte kan och sen får jag ett schema där vissa veckor är lediga. härligt! (H)

lång dag, känner på mig att det snart blir en skön säng, ett härligt täcke och min fina kudde :D puss, kram & kärlek

     






Av Adina - 6 juni 2010 12:30

bra dag igår, delat säng med syster inatt :)

nu sticker jag till landskrona och jobbar, sen ikväll blir det malmö med felicia. ut & äta och show på nöjesteatern, :D lycka till kevin! (F)

pusss

Av Adina - 4 juni 2010 22:10


 haha och då ska du ha poolparty   
Niklas säger:
 blablablabla
 hahahaha
 jaja
adina persson' säger:
 hahaha  
 klart du skae  
 annars lånar jag din pool och har ett poolparty istället  
Niklas säger:
 hahah, är jag bjuden då eller ? 
  
adina persson' säger:
 haha, kankse  
 du är sån eventuell om det är någon som tackar nej och inte har tid  
Niklas säger:
 aha okej , men det känns bra ju  
adina persson' säger:
 ja precis, du är bara trea på den listan också så det räcker att 3 av 75 inte har td   vilket är ganska troligt  
Niklas säger:
 haha skitbra juu  
adina persson' säger:
 ja prcis   och i värsta fall kan du nog få håva under kvällen  
Niklas säger:
 haha wohooo, nej du får inte låna poolen isåfall
adina persson' säger:
 haha   redan frågat din lillebror  
Niklas säger:
 haha eller huuuuur, som om du ens vet vad han heter  
adina persson' säger:
 fredrik?
Niklas säger:
 haha whaaat?  
adina persson' säger:
 HAHA eller ?
Niklas säger:
 jaaa, har jag sagt det eller ?  

haha tror jag är bäst på att övertala (y) håller mig till ämnet & är fullt seriös ;D


adina persson' säger:

 haha och då ska du ha poolparty

Niklas säger: blablablabla hahahaha jaja

adina persson' säger: hahaha   klart du skae :D  annars lånar jag din pool och har ett poolparty istället  

Niklas säger: hahah, är jag bjuden då eller ?   

adina persson' säger: haha, kanske :) du är sån eventuell om det är någon som tackar nej och inte har tid  

Niklas säger: aha okej , men det känns bra ju

adina persson' säger: ja precis, du är bara trea på den listan också så det räcker att 3 av 75 inte har tid :)  vilket är ganska troligt (Y) 

Niklas säger: haha skitbra juu  (Y)

adina persson' säger: ja precis!  och i värsta fall kan du nog få håva under kvällen  Niklas säger: haha wohooo, nej du får inte låna poolen isåfall

adina persson' säger: haha :D redan frågat din lillebror

 Niklas säger: haha eller huuuuur, som om du ens vet vad han heter  

adina persson' säger: fredrik?

Niklas säger: haha whaaat?

 adina persson' säger: HAHA eller ?

Niklas säger: jaaa, har jag sagt det eller ?  


adina persson' säger: HAHAHA nej



Av Adina - 4 juni 2010 21:02

min fredagskväll lär bli luuugn, har inte några planer alls (första gången på typ trehundra år). bjuden på lite olika, men är helt enkelt för lat för att ta mig någonstanns. känner att jag har blivit ganska tråkig på sistone, men äh laddar bara för sommarlovet. avslutningsfesten hos elin, min egen och alla strandparty och poolpartyn, kommer bli så mycket ändå :)

plus att ja måste hem igen ikväll i sånnafall, kalas för min lilla prinsessa melinda redan ett imorgon. vill inte vara bakis då bara för att ha varit på någon av alla b-fester inatt haha :)

saknar tjejerna massor, hade annars varit perfekt med en kvarteret skatan-night :) men de kommer ju faktiskt hem så jag får se dem på onsdag, :D <3



men resten av min helg är såklart fullproppad med saker jag måste hinna med. imorgon efter hjärtats kalas ska vi ha litet kalas för mig hemma också, med thea, ross och katja + familjen. 


och på söndag är det antingen jobb eller förhoppningsvis stranden mellan tolv & fyra/fem, äta ute med felicia någonstanns och sen är det ÄNTLIGEN: ALICE IN WONDERLAND - A STREETDANCE FAIRYTALE danceshowen. gud vad jag längtat, älskar ju såna föreställningar! :D 


     


min lilla ängel fyller tre år, och det går redan bättre för henne med killarna än för mig, sorgligt ;) <3   



:)

Av Adina - 3 juni 2010 22:03

i sommar? hoppas det.

haha sparar gamla bilder ja, så du går aldrig säker victor ;) 

och det roliga är, att jag letade efter en vanlig bild men hittade bara sånna som liknar denna ;D  och då tog jag ändå bort lite för att vara snäll haha!


  

Av Adina - 3 juni 2010 21:28

blir så ledsen att jag knappt hinner vara ute och njuta av solen. förra året var jag redan hyfsat brun i början av juni, och solade redan på påsklovet. detta året har vädret varit skit när man har haft tid och fint nu :(

enda färgen jag har nu är den från förra året och lite fuskbränna från solarium, dvs ingen alls nästan..


     


 haha bilden emelie, do you remember? ;)) check it out


Av Adina - 3 juni 2010 20:43

okej, hunnit med mycket idag. slutade tidigare på jobb för att jag ska stänga imorgon, nervöst! rädd att jag ska glömma något viktigt, typ larmet eller något :P 


kom hem till mina små underbara brorsdöttrar som sitter med varsin exakt likadan målarbok. (man måste köpa exakt likadana till båda för att de ska vara nöjda) ropar hej som vanligt när jag kommer in genom dörren hemma, två sekunder senare står två små söta flickor vid mina fötter och kramar mina ben och frågar om pussar. längesen man fick ett sånt välkomnande hemma haha :) hunnit med att träffa och snacka lite med bror också när han kom och hämtade dem. 


nu precis har jag varit med mamma i affären och handlat litegrann till mig. mat till jobbet och sådär, så nu sitter jag med en sjukt god grekisk sallad framför mig :D 


hela dagen har varit super, förutom min allergi (tror det är hundar eller damm, kanske damm i deras päls ;)) som inte visat sig på hela hösten och vintern, kommer fram nu. nyser en massa och mina ögon kliar som fan, ser helt förkyld ut och vill bara sova :( min medicin är långtidsverkande också så den hinner inte verka innan jag glömmer att ta en tablett, och så börjar allt om igen haha! inte bra alls :(




Ovido - Quiz & Flashcards