Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Adina - 27 juni 2010 22:27

Kommentar till standing where you left me
tack för att du ställer upp, att du är ärlig och delar med dig och bjuder på dig själv. Finns få av dem och jag hade turen att träffa en sån underbar vän som du ! Tack för allt bästa (L)
love you

av emmsi Idag kl 21:53


blir fan nästan tårögd, trodde inte att lilla jag kan ge & betyda så mycket för någon, älskar dig verkligen emma<3 

Av Adina - 27 juni 2010 22:19

på bilderna ser det ut som att de vuxna hade roligare än barnen, undrar om det inte var så också? haha :D


   

 


 



   


  

Av Adina - 27 juni 2010 21:39

vårt lilla gäng på tosselilla idag, sitter & kollar igenom alla bilder. funderar över vilka som är tillräckligt schyssta för att lägga upp, vår familj är galen.

eller ja vi tolv, de fem syskonen, 3 partners, 3 små barn & en kusin. 

övermysig dag med 25 graders värme & massor av sjuka händelser, fastän vi var på ett lekland för lite yngre egentligen. roligaste idag var nog alla vattenrutchbanor, älskar när det går överfort men får lida för det lite nu. min armbåge är helt svullen haha och gör ont :( men äh, hann med att leka baywatch & allt. badade med sytrarnas sambos, de andra var för fega ;) hamnade bland typ ett torn med vattenrutchbanor. översnabba men inte mer än 90cm djupt vatten. så skulle ju killarna springa såklart, men mina ben är lite kortare så det gick sjukt långsamt. töntig som jag är tyckte jag det var lite kul att överdriva det då såklart, slänga lite med håret och sånt medans ross kom bakom mig & stänkte en massa vatten. väldigt graciöst haha, fram tills jag upptäcker att den söta badvakten sitter & kollar. trodde jag skulle dö av skratt, helt sjukt. skrattade hur längesom helst kändes det som, fram till ross lyfte upp mig & slängde mig ivattnet. fick en kallsup & började skratta lika mycket igen. härligt att bara kunna vara glad rakt igenom, inte tänka på något annat & bara skratta & vara lycklig. för det kände jag idag, lycka. mina systrar har nog de bästa sambos'en i världen. nöjd med exakt hela dagen från början till slut, älskar att vara tillsammans med min familj, där man kan vara sig själv fullt ut, utan att tänka på några konsekvenser.


-------------------------------------------------------------------------------------------------

resten av min vecka gick från att vara ganska oplanerad till nästan full på bara några timmar & några sms. men så ska det vara :D älskar att ha saker att se framemot!


bilderna kommer i nästa inlägg, pussciao (:

Ovido - Quiz & Flashcards