Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Adina - 13 juni 2010 22:28


haha denna lilla skitungen fyller sjutton imorgon :) 

ska fira mig imorgon på rätt dag hemma med lite familj & vänner <3 


  

Av Adina - 13 juni 2010 18:03

nu är jag hemma från jobbet, lugn dag. ätit, och sitter & slappar här ett tag men sen ska jag längst in i garderoben och leta upp alla stallkläder, skor & sånt som jag slängde in där i julas när jag började ett uppehåll från hästarna. 

ska rida ut en lång runda själv idag, helt okej ridväder och måste lära känna blisse igen, så han känner igen mig & inte försöker något dumt haha :) 

ikväll ska jag städa mitt rum för imorgon kommer folk som ska fira min födelsedag. ungefär såhär lugn kommer min kväll se ut, hade hoppats på att felicia skulle rida ikväll också men hon hade redan varit där. kanske uppdaterar senare, pussciao

Ovido - Quiz & Flashcards