Alla inlägg under november 2010

Av Adina - 30 november 2010 18:25

min dag idag; hotfulla sms på engelska från mujek som egentligen är menade till någon bruno, kollat på flera filmer på telias hemsida nu när jag får det gratis, lagat tacopaj till familjen, skrivit klart svenskan och flyttat upp utvecklingssamtalet.

helt okej dag (y) fast fortfarande inget spår efter hundarna..

Av Adina - 29 november 2010 20:38

fått mitt mobila bredband idag, helgen ser riktigt lovande ut och jag håller på med mina tre sista hemarbeten för terminen, så skönt! och egentligen är jag på bra humör, men det är något som saknas :( mina små hundar har inte kommit tillbaka, ingen har hört av sig och polisen hade inte sett något.. 

jag börjar ge upp hoppet på mina fina hundar, och vi kan inte ens fixa någon fin begravning om vi inte hittar dom :(


men imorgon blir det iallafall träning med stephanie, ska bli riktigt härligt att bara släppa allt ett tag och träna så man blir riktigt trött :)

Av Adina - 28 november 2010 18:40

vaknade hos felicia imorse, finns nog ingen mysigare att sova tillsammans med. hennes lilla lilla säng, man har riktigt lite plats och vi klänger verkligen på varann, men endå vill man inte sova på något annat sätt (: verkligen kärleksfullt haha.

vi hade iallafall en riktigt mysig kväll tillsammans med massage, skitsnack, sällskapsspel, tv, mysig brasa och godis. lagom efter jobb i det kalla vädret (:


idag har jag bara jobbat, lite tråkigt att man missar julskyltningen. jag fick fira första advent själv med en julmust och årets första lussekatt innan stängning haha.

hade varit så mysigt att åka ut och börja handla julklappar, men det tar jag nästa helg med felicia istället. 


hundarna är ute och springer också, börjar bli orolig. jaffa klarar inte så mycket längre och särskilt inte nu när det är så kallt. dumma gamla hund :(



Av Adina - 26 november 2010 13:01

vaknade precis av att nadja ligger och pussar på mig i sömnen, samtidigt som hon har en hand i mitt hår. mysig tjej. när hon vaknade av att jag pussade henne på pannan tillbaka berättar hon om sin pojkvän på dagis, ollieee. olliver skulle jag gissa att han heter egentligen. hon berättade att de aldrig kramas, de pussas bara. men tydligen finns det en intressant till, anton...

haha, det går bra för min snart två-åriga systerdotter. lyckas mycket bättre än vad jag gör, jag är glad för hennes skull (; 


ikväll ska jag bara mysa med lillasyster, chips & dippa eftersom jag fortfarande är hängig efter förkylningen. synd bara att jag missar festen som alla favoritflickorna ska på ikväll, men jag hade nog inte orkat ändå.

nästa helg är det oskar linnros iallafall (y) 


imorgon ska jag jobba med julia och sen träffa felicia, alldeles för längesen som vanligt. vet inte vad vi ska göra än men det spelar egentligen inte så stor roll (:

Av Adina - 25 november 2010 16:40

exakt såhär mysigt har jag det nu!

var ute i snön fem minuter, tog några foton och sen snabbt in igen.

inte superproffsiga för jag frös asmycket men ändå (:

om det är snö den elfte ska vi lätt ha snöbollskrig i mörkret hemma hos mig :D

lagat mat som är klar nu till mig själv också, faktiskt rätt mysigt att vara hemma själv med hundarna.



                           



Av Adina - 25 november 2010 10:48



MEN DET VIKTIGA, BILJETTERNA TILL OSKAR LINNROS HAR KOMMIT!


Av Adina - 24 november 2010 18:40

hemma från malmö nu. bara en lektion idag så vi har chillat hos jennifer ett par timmar och sen powershoppade jag & stephanie en timme (: ny behå med matchande trosor, puderfoundation och mascara fick följa med hem på tåget. verkligen trött på alla mina underkläder, så kände för något nytt. drog med stephanie in i provrummet och provade säkert tio olika. sjukt tråkigt och svårt att hitta något bra :( tydligen är alla antingen supersmala med inga bröst (alltså sjukt stora inlägg) eller tjocka med sjukt stora. och de som väl passar är oftast de fulaste. inte särskilt kul, men när man väl hittar något blir man glad (:


  

Av Adina - 23 november 2010 17:32

historian är klar, inlämnad och glömd. verkligen underbart. 

& mamma skulle laga extra god mat idag, och dessutom fixa biljetterna till oskar linnros. eller snarare, jag fixar det med mammas kreditkort (; emma sjölund funderar också på att hänga med, det kommer bli en nice kväll (: (y)

bra dag idag, älskade stephanies skrattanfall i matsalen :D 



Ovido - Quiz & Flashcards