Alla inlägg den 16 november 2010

(:

Av Adina - 16 november 2010 22:20

haha mest random idag (: en kille som jag chattat med i kanske tjugo minuter, fastän vi inte känner varandra mer än några gemensamma kompisar på facebook, ringer och spelar gitarr & piano. haha, me like (y) 

Av Adina - 16 november 2010 22:01

eftersom emma för några veckor sen ville att jag skulle lägga upp något nytt klipp när jag sjunger, lägger jag upp ett nu med en låt jag vet hon älskar, gullig jag är huh? (: jag vet inte vad som har hänt med bilden, men det kanske är bra haha. det är första eller andra försöket, ljudkvalitén är inte på topp från en mobil och låten kan dessutom bli lite gnällig på vissa ställen, inte lätt att sjunga bredvid christina aguilera men haha, skitsamma, enjoy emma! & pssst, sänk ljudet ordentligt innan och ignorera ljudet i början, det blir bättre haha (: (y)

(du kan tacka mig senare för att jag förstör hennes låt men på ett fint sätt emma haha ;))



Av Adina - 16 november 2010 21:04

bra dag, fast har varit lite hängig hela dagen. gick hem på lunchen, för att jag inte orkade ha idrott och naturkunskap. åkte till kävlinge & hämtade linnea först, hon fick inte vara kvar på dagis för att hon tydligen fått ögoninflammation. sov lite med henne och försökte plugga lite, men slutade med att hennes små busiga lekar var roligare haha. då är läxorna verkligen tråkiga (; sen hämtade jag melinda ett par timmar senare. och nu ikväll var det middag med evelyns föräldrar, mina föräldrar, barnen och evelyn. sista middagen innan flytten, usch, vilken ångest att ha så långt till mina älsklingar som alltid får mig på bra humör. 


haha, tyckte det var rätt fett att tele2 läste min blogg igår och gav mig erbjudande om abonnemang (; fast får se, mamma är fortfarande väldigt inställd på telia. 


imorgon är det innebandy-turnering, får se om någon vill ta en fika och plugga med mig efteråt (: annars är det väl plugga hemma som gäller, imed jag inte pluggade något idag. fan, vilket tråkigt liv jag har i veckorna. saknar dansen. & träningen, som vi verkligen slarvar med haha. lägger hela skulden på emma & steff (;

Ovido - Quiz & Flashcards