Alla inlägg den 21 november 2010

Av Adina - 21 november 2010 19:23

världens bästa adina!

Igår kväll hade adina ordnat en överraskning för mig! Hon sa att jag skulle åka till Lund och när jag kom dit mötte hon upp mig. Vi gick till en jätte mysig Italiensk restaurang med riktigt god mat. Satt där ett bra tag och vid elva åkte vi hem till mig så hade hon hyrt fim och köpt en massa godis. Vi snackade om allt och ingenting hihi, behövdes verkligen. Jätte jätte mysig kväll! tur jag har dig min underbaraste vän, loveeeee you <3
världens sötaste emma, jag älskar verkligen att överraska andra. särskilt när det inte är födelsedagar och sånt, som bäst när det inte finns några förhoppningar alls. och emma som alltid finns för mig, förtjänade verkligen en bra kväll. och hon verkade blir nöjd själv också :D <3 älskar dig vännen!

Av Adina - 21 november 2010 17:30

update: fikan var supermysig, märktes att jag och emelie inte träffats på sjukt länge, två veckor haha (; det var nog inte tyst en minut av de två timmarna tillsammans. som vanligt skratt och massa sjuka händelser, jag säger bara gubbe med för små byxor, emelie (x hahaha! så sjukt utkollade av alla för att vi skrattade. men det är nice! 


emelie har redan planer för nyår, så börjar få lite småpanik själv. inte hört ett enda förslag på nyårsfest och alla brukar fira i speciella gäng :( men, det är ju fortfarande över en månad kvar så det löser väl sig. 


nu ikväll ska jag sätta datum på min julkväll med tjejerna och försöka ta reda på vilka som ska med till tivoli och när de kan. förhoppningsvis i mellandagarna när alla fått pengar i julklapp och inte är lika snåla med pengarna längre (; ska fixa ett stoooort gäng med trevligt folk som vill ha en sjuk dag! (: 


efter det kanske jag hinner med historia & italienska .. haha, eller inte.

vem försöker jag lura?

Av Adina - 21 november 2010 11:52

mysig kväll igår, god mat på fellini och film med massor av godis efteråt.

om någon timme drar jag vidare från malmö till lund där jag möter upp emelie, kanske andreas? för en fika och inom hemmakväll och lämna filmen från igår.

puss på det!

Ovido - Quiz & Flashcards