Alla inlägg den 18 november 2010

Av Adina - 18 november 2010 20:20

bra dag, fast mycket har man ju inte fått gjort haha.. som vanligt (y)

lång dag i skolan, slutade runt fyra. sen stack jag och emma in till lund, köpte någon grej till hennes hår och sen direkt till subway.(y) det är nog vårt ställe, vet inte hur många gånger vi ätit där tillsammans haha. 


imorgon är det fredag & helg, eventuellt blir det fest med viggo i malmö (: eftersom emelie planerat in annat med sin poooojkvän. men det blir nog nice! (y)


och på lördag ska jag & emma vara själva hela kvällen (: & natten kanske? 

en liten överraskning, mm, jag är på topp ;D haha!


sen vet jag inte om söndagsfikan med andreas & emelie fortfarande står kvar? hahaha, verkligen ingen som orkar ta tag i det & planera ordentligt. jag älskar mina vänner (; (y) 


mitt i allt ska jag försöka hinna med att göra mitt historia-arbete också, hm rätt stressig helg känner jag redan.. men det är bara bra :D älskar att ha allt framför mig!

Ovido - Quiz & Flashcards