Alla inlägg under februari 2011

Av Adina - 28 februari 2011 19:28

måndag; turismprov, skrattat åt emma's fina taggningar, shoppingrunda på nova med stephanie & ett par svarta höga byxor som jag spanat in länge fick följa med hem (:


Av Adina - 27 februari 2011 13:56

Jennifer Lopez – On The Floor (äntligen på spotify)

Taio Cruz – Higher

Remady – No Superstar

Medina – Addiction (Radio Edit) (y)

Inna – Deja Vu featuring Bob Taylor - UK radio edit

Remady – Do It On My Own (feat. Craig David)

Sean Kingston – Party All Night (Sleep All Day)

Jessie J – Do It Like A Dude - Explicit Version


förnyat min lista på spotify lite med dessa, vet inte om det är några favoriter eller om jag tycker om dom riktigt än, lite gina tricot känsla kanske. men nytt är bra (y)

Av Adina - 27 februari 2011 13:15

ingen uppdatering igår, dåligt! skyller på min enorma huvudvärk & våra gäster. 


i fredags var jag hos kevin hela kvällen, det blev att jag stannade & sov över. brukar bli så haha (: kollade några filmer & tog det lugnt imed han precis blivit frisk. vaknade rätt vanlig tid, bakade en kladdkaka & kollade en film innan jag åkte hem på eftermiddagen. & igår kom thea, nadja & min moster på besök. jag fick ordentligt ont i huvudet under kvällen så det blev att jag stannade hemma & kollade på melodifestivalen för första gången detta året för min del. faktiskt mysigt att träffa min lilla moster lite, brukar alltid missa varann.


idag vet jag inte mer än att jag måste ta tag i lite läxor, framför allt spanskan & historian.. kanske blir träning eller träffa någon ikväll (:

Av Adina - 25 februari 2011 13:45

precis läst ut macbeth, fortsätter på turismen, idrotten & historian när jag endå är igång, sen ikväll ska jag träffa någon. vem, var, när & hur vet jag inte än (: men måste komma iväg lite efter att jag varit såhär duktig :D


ska hjälpa mamma & pappa att boka en london-resa en vecka under tiden jag är iväg också, annars kommer de aldrig komma iväg.

Av Adina - 24 februari 2011 11:52

vaknade för en timme sen har hunnit äta frukost & pluggat litegrann (macbeth).

om någon timme ska jag & felicia motionssimma, bada, basta, bubbla & sånt mysigt med de små. (diana & meiling) ikväll blir det väl antagligen mer plugg & mys med kusin nu sista kvällen innan hon åker hem. nu ska jag leta fram min bikini, var den nu kan vara, typ längst in i garderoben kanske?

Av Adina - 23 februari 2011 20:40

hemma efter ett faktiskt ganska tufft träningspass med mamma & felicia & co (: 


det är inte varje dag en random man går förbi, pekar rakt på en och säger "FIN", ler stort & fortsätter peka tills man har kollat honom ordentligt i ögonen. haha, full, drogad eller bara allmänt öppen spelar ingen roll. sålänge han är trevlig haha (:

detta bland annat skrattade jag & felicia åt när vi var på äventyr i helsingborg idag. mitt smink blev förstört av glädje-tårar redan på tåget dit, det säger rätt mycket om hur roligt jag har med lilla störda söta felicia. långfika, fönstershopping & skratt, ungefär så såg dagen ut. (: planerade en liten weekend till stockholm eller göteborg också, en vacker dag någongång (: 


försöker planera min helg lite också, får se hur den blir, öppen för allt (:

Av Adina - 23 februari 2011 11:22

riktigt trött känner jag mig, lilla ciara lekte monster & lät mig inte sova något alls imorse. när jag väl ger upp & går & duchar somnar hon som en liten gris..


snart catchar jag upp med felicia & så åker vi in till helsingborg för att snacka av oss & fika (: ikväll blir det antagligen träning antingen med steffi & emma eller med mamma. lugn dag, mysigt!

Av Adina - 23 februari 2011 11:21

    

Ovido - Quiz & Flashcards