Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Adina - 3 februari 2011 18:55

så mysigt att det regnar utanför mitt fönster, (: älskar ljudet, (y) kom hem för en halvtimme sen, sången gick hur bra som helst. saknat det mycket mer än jag trodde, synd att jag har så sen tid bara. men ska ta tag i det ordentligt igen! 


fick reda på under dagen att jag antagligen fått en av de fyra praktikplatserna på marbella, utan att jag ens sökt egentligen. (y) jag är sjukt glad, men samtidigt vill jag fortfarande ha detur-platserna med malin, men vi har inte hört något alls därifrån och jag börjar bli riktigt trött på att inte ha allt fixat. men har lite svårt att bestämma mig, tur jag har någon vecka till på mig (:

annars är jag övertygad om att jag, stephanie, emma och jen hade haft två underbara veckor nere i spanien, marbella. fyra timmars jobb om dagen och resten fritid låter inte helt fel. (y)



    

Av Adina - 3 februari 2011 09:49

är hur trött som helst, hade gärna stannat hemma och sovit några timmar till. kommer inte hem förrän vid sex ikväll heller, efter min sånglektion. ikväll ska jag plugga inför engelskan och spanskan som jag ska göra imorgon, och planera helgen med jessi och lördagens äventyr med emelie. ser ut som att det blir artonårsfest imorgon & sen sova hos jess, möta upp emelie på lördag någongång och sen åka in till helsingborg och ikea, antagligen tillbringar jag kvällen hos emelie också och på söndag fyller nadja två år så då blir det kalas för henne och storasyster. fullt upp utan att jag planerat särskilt mycket egentligen haha.

Ovido - Quiz & Flashcards