Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Adina - 1 februari 2011 16:59

dagens musik. 


Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version


Daniel Adams-Ray – Lilla lady


follow me home, killbite, eller något sånt. (redan tråkig, töntig och sjukt uttjatad men av någon anledning fastnar den på huvudet och sitter kvar)


on the floor, jennifer lopez (feat pitbull) 


jag tröttnar supersnabbt på låtar och därför letar jag hela tiden nytt att fylla mina spotify och nerladdningslistor med, jen frågade mig för ett tag sen var jag hittar allt haha. jag vet faktiskt inte, lite nrj, lina brukar spela mycket nytt nerladdat på danslektionerna, andra kompisar som är likadana och antagligen för att musik betyder så mycket för mig.

Av Adina - 1 februari 2011 16:19

åh, sitter och funderar på hur mycket fint man kan göra med mitt rum så att det blir mycket finare, mysigare och allt man vill att ett rum ska vara. det blir en runda till ikea på lördag med ems, men jag har ju långt ifrån alla pengar jag skulle behöva så en runda till nästa månad kanske? haha. nya tapeter/måla om kan jag glömma, mamma & pappa tycker det är onödigt och jobbigt imed de endå ska fixa det när jag flyttar. samma med säng & soffa, så tänker på olika lösningar på hur jag ska täcka väggarna med de fula tapeterna istället haha. kommit fram till att det snyggaste är nog att köpa två enkla hyllor, såna som bara sticker ut från väggen i svart och ställa ramar och andra snygga grejer på dom + ny klocka, och nya små-lådor är det som står på checklistan änsålänge. och ramar, ramar & ramar till mina tavlor haha. helst av allt vill jag flytta hemifrån nu med en miljonbudget och bara inreda och köpa grejer, fixa hur jag vill helt själv med alla pengar i världen. men det dröjer ju några år till (; ska hitta den där stenrika mannen med hur mycket pengar som helst som vill ha allt precis som jag vill ha det först, det kan nog ta något år till. var ska man leta? blocket?


  


har en crush på vita hus, vet inte varför men känns så stilrent och fint fastän det bara är så fint vitt några år haha.

Av Adina - 1 februari 2011 13:14

kunde både spanskan och historian utan problem, antagligen hade jag kunnat klara idrotten också men såklart vaknar man med huvudvärk, smått febrig, världens största förkylning och ont i örat. kände mig inte pigg nog att hoppa ur sängen för att pendla till skolan, för det är faktiskt det som är det jobbiga när man inte mår på topp. ska försöka göra alla bobo's rester på fredag och historian & idrotten så snart som möjligt också. hatar att ha saker bakom mig för det blir aldrig av att man gör dom förrän i slutet av terminen när man har som mest. 


ska iallafall plugga så mycket jag orkar idag & varva med lite sömn, sen trycka i mig några alvedon och åka in till dansen och bara kolla. kan inte missa mer av koreografin. jess är också sjuk så ingen som kan filma heller om jag inte åker dit. att alltid vara mer eller mindre förkyld dödar mig långsamt. jag orkar verkligen inte.


heeeeeelgen ser ut att bli toppen iallafall! (:



såhär söt är jag idag, med min svullna hals, stora röda näsa och små ögon. tyckte om denna bilden faktiskt, fin pose jag ligger inne med. 


  

Ovido - Quiz & Flashcards