Alla inlägg under juli 2012

Av Adina - 8 juli 2012 21:30

har inte mycket tid till bloggen, sen hjälper det inte att jag inte har hämtat min dator från skolan heller. fint att så många tittar in här då & då ändå och jag mår hur bra som helst, ser framemot att jobba på karnevalen & försöker hinna med vänner och pontus så mycket jag kan när jag inte jobbar. en liten resa till göteborg är bokat med sötnos & jobbsökande är i full gång. lever mitt fina, lyckliga, helt perfekta liv (just nu) helt enkelt. glad flicka utan särskilt många bekymmer alls. 

Av Adina - 3 juli 2012 10:03

pontus är och jobbar, stack redan fem imorse. jag sitter i hans lägenhet & äter frukost själv. ska sätta igång och söka jobb, ändra mitt personliga brev till de fem olika annonserna jag hittat som jag tror kan passa mig. har några timmar innan sötnos kommer hem igen. igår var jag på möte med "borstahuskrögarna" som ska anordna landskronakarnevalen. jag ska stå i baren där, härligt gäng folk som ska jobba och deras nya satsningar i år låter hur bra som helst. så det kommer bli riktigt kul! + något extra att skriva på cv't. 

Ovido - Quiz & Flashcards