Alla inlägg under oktober 2010

Av Adina - 29 oktober 2010 20:07

hemma igen, håller på att ladda över alla bilder på datan. haft en underbar vecka & imorgon blir det ullared (; haha! förhoppningvis hinner jag med att göra ett långt inlägg för hela veckan med bilder och allt fastän lilla kusin kommer imorgonkväll också (: pusssålänge!

Av Adina - 27 oktober 2010 20:49

Av Adina - 25 oktober 2010 18:32

Av Adina - 24 oktober 2010 23:05

jag har det riktigt bra har i spanien. underbar familj, underbara vanner och sjukt bra fester. de planerar nastan varje sekund av var semester har sa jag har inte riktigt tid for bloggen, och sa ska det vara! haller pa att glomma bort svenskan haha! har borjat tanka pa engelska och far oversatta i huvudet till svenska och spanska, quite difficult (; sa det blir att jag snackar pa engelska med de svenska ocksa, haha! & jag har bara varit har tre dagar. good work! nar jag ar hemma igen kommer det lite bilder och dagbok fran hela veckan, until then, have a great time in sweden! looove

Av Adina - 21 oktober 2010 21:28

HAHAHA finns inget roligare än att diskutera det lilla "charmiga" varuhuset berga lågpris i eslöv, man skrattar lika mycket varjegång någon tar upp det eller har varit där. just nu var det andreas och jag som skrattade tillsammans, haha! gud, det skabbigaste stället som finns i sverige tror jag. vet inte varför det är så roligt att prata om, men det är det verkligen ;D


min väska börjar bli klar, eller rättare sagt mina väskor.. och imorgon klockan sju sticker jag :) har nog inte fattat riktigt att jag ska iväg än, men bara jag lyckas stänga mina väskor och komma iväg kommer det säkert bli en underbar vecka, det är jag övertygad om! :D överlycklig just nu (: 


Av Adina - 21 oktober 2010 17:20

emelie fick precis rosor hemlämnade av ett bud från christoffer, här börjar man bli avundsjuk (; sjukt sött!

Av Adina - 21 oktober 2010 17:00

"I'll Never Love Again - taio cruz"


I was wrong to let you walk right out of my life,
I was dumb to think that I could survive,
was a fool to think the grass was
greener on the other side,
Now it hurts to know that it means
that I...

I'll never love again (Never Never)
I'll never love again (Never Never)
I'll never love again (Never Never)
I'll never love again (Never Never)


I'll never find nobody who can love
me like you do
I'll never find nobody to treat me
the way you do,
I'll never find nobody else babe, hey
I'll never fall in love again eh,


I was stupid to think that any love could compare,
to the love that you gave to me from you,
Was a fool, yes a fool to think

that I'd find anywhere,
anyone thats better for me than you..

And now my heart is stone cold
because you've gone, gone away.
 



Av Adina - 21 oktober 2010 16:41

dagens citat: "han är en sån, du vet, "verkligen värd att vänta på-kille" så därför ger jag det sin tid och väntar men det hade inte skadat om det gick liite fortare."


älskar uttrycket, känner igen mig mycket haha! 

Ovido - Quiz & Flashcards