Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Adina - 7 oktober 2010 19:07


gillar denna låten riktigt mycket just nu. & videon är så rolig, överstrukna/utbytta ord lite här & där (; ljudkvalitén är inte den bästa, den är youtube helt enkelt.  


Av Adina - 7 oktober 2010 19:01

min fredag ser ut att bli riktigt booooring för tillfället.


upd. andreas kanske räddar mig :) 

Av Adina - 7 oktober 2010 18:20

vaknade i malmö hos emma imorse, men eftersom hon ställer klockan så hon har två minuter på sig att vakna och göra sig i ordning på så missade vi två bussar på rad & kom en halvtimme sent, duktigt jobbat emma (y) (;


vi hade roligt igår iallafall, gjorde allt för att slippa plugga och shit vad vi skrattade.

du är något så otroligt sjuk i huvudet emma, vilket för det mesta något bra (;<3 haha! handlade presenter till sandra och nicklas till lördagens sago-fest också. emma och jag är riktigt duktiga på presenter, så det blev hur bra som helst (; 


idag fick jag äntligen öppna mitt paket med parfymerna trodde jag. men tydligen kom bara en parfym, min britney spears. de andra är väl slut på lager eller något så kommer väl nästa vecka. ganska stor besvikelse, ända tills jag öppnade min parfym och såg att de råkat skickat en 100ml istället för 50ml som jag beställt. kollade ordern och där stod att det var 50ml i paketet. men det är bara att tacka och ta emot :D ingen fara att vänta lite till nu, haha. 


just nu snackar jag lite med min spanjor, trevlig party-tjej som gillar att sjunga. kan det bli bättre? -möjligtvis emma's som gillar att äta choklad och är sjukt vältränad hahaha! 

Ovido - Quiz & Flashcards