Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Adina - 14 oktober 2010 19:18

varför väljer jag just denna dagen av alla dagar att göra en stor middag som tar mer än en timme att göra? antagligen för att slippa mina läxor en stund.. så lat är jag och nu är jag inte ens hungrig längre.. haha, tur att lillasyster älskar när jag väl ställer mig i köket. hon får offra sig och äta upp maten jag kämpat sålänge med och som blev riktigt bra faktiskt (y) gillar att laga mat när man har mycket att leka med i kylskåpet och det finns gott om tid. 


imorgon följer felicia med mig hem så jag måste hinna städa rummet idag också, älskar mina torsdagar. hemma när solen börjar gå ner, underbart (y) man hinner ju inte med något innan man ska sova & upp igen.

jag har haft sånglektion idag också, fått en ny låt, riktig utmaning av joachim. känns svårt nu, men det är ju desto roligare den dagen det låter riktigt bra (:


imorgon blir det bio & shopping med feliciababe. mysigt med company i min lilla säng (: <3 pussciao!

Ovido - Quiz & Flashcards