Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Adina - 17 oktober 2010 22:52

suttit med turismarbetet om paris i två timmar nu, ganska segt men börjar bli roligare nu när man får lite design på det. snart går jag och lägger mig, har bestämt mig för att stanna hemma från skolan imorgon och göra arbetet riktigt bra istället för att stressa nu när jag är trött.

har faktiskt jobbat hela dagen och sen blev jag hembjuden till storebror, evelyn och barnen ett par timmar nu ikväll. verkligen bra val av dag haha, ingen vill att jag ska bli klar med arbetet i tid :(  men barnen var mysiga & det var kul att träffa min bror. blir inte så ofta nu när han veckopendlar till jönköping. och om några veckor flyttar hela familjen.. usch vill inte tänka så långt :( inte ha lilla linnea och melinda så nära att jag kan hälsa på när jag vill längre.. 


och vad händer på fredag? (: vamos a españa! 

bara koppla av och komma till värme igen, och såklart festa hela veckan (;

kommer bli en perfekt början på lovet! :D

Ovido - Quiz & Flashcards