Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Adina - 5 oktober 2010 21:19

jaha, dålig uppdatering tycker emma (;

haft en hyfsad helg (: varit rättså nere och precis som vanligt tänkt alldeles för mycket, men ändå hunnit träffa många och skrattat en hel del. 


idag fick jag träffa mina små underbara, melinda lärde mig lekar som jag enligt henne "aldriiig" lekt förut. hon skulle förklara reglerna fler gånger och lillasyster fick verkligen inte vara med för hon var för liten. haha! lilla söta har lärt sig vissla också, sjukt vad hon lär sig på en vecka. tror ju inte jag kunde det när jag var tre men är man yngst på dagisavdelningen så går det väl snabbt framåt.

Den ännu mindre satt i soffan och sjöng en massa låtar, så söt. hittar på varannat ord, sjunger det hon kan högt och mumlar resten ;D skulle precis plocka fram och filma henne med mobilen, men då hittade hon sina prinsesskläder istället, typiskt. hade varit något nytt här på bloggen annars :) barnen gör mig alltid på topphumör<3


sitter och kollar bilder från igår när jag & sjöhäst fotade lite, jag är verkligen bra på att bli dålig på bild, helt galet. har sovmorgon imorgon så ska passa på att vara uppe lite längre än vanligt, lyxa till det lite och mysa med mina sjukt mysiga och inte alls sega läxor. :o  spänning i vardagen kallas det nog.

Av Adina - 5 oktober 2010 21:05


    


For every piece of me that wants you,

another piece backs away.
'Cause you give me something,
that makes me scared, alright.
This could be nothing,
but I'm willing to give it a try.
Please give me something
'cause someday I might know my heart





Ovido - Quiz & Flashcards