Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Adina - 12 oktober 2010 13:20

hatar verkligen att stanna hemma från skolan, verkligen segt. men har sovit mer än fjorton timmar två nätter i rad så jag tror jag behöver det egentligen. ska sätta mig med spanskaboken & översätta lite, & försöka göra lite annat skolarbete fast jag inte orkar egentligen. man hamnar sjukt långt efter annars :( 

men om 10 dagar sitter vi på flyget till spanien just nu, ler bara jag tänker på det (: 


saknar en emelie massor, hon åker till turkiet imorgon och när hon kommer hem åker jag.. <3 sitter & tänker på det andra också, trodde jag lyckats släppa det lite iallafalll, men när man är hemma själv igen så kommer det fram.. 

gömmer mig under täcket och sover lite till, tills mamma & pappa kommer hem igen.


Ovido - Quiz & Flashcards