Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

kaos

Av Adina - 28 oktober 2013 17:32

Vår lilla lägenhet är nu fylld av färgburkar, nedrivna tapeter, papper & plast. Alla rum ska målas på tak och väggar, lister och inuti vissa skåp. De började idag och jag längtar redan tills de är klara, vilken påfrestning att bara kunna vara i sovrummet & veta att snart måste vi flytta allt igen så att de andra ututrymmena blir fria.. hoppas det inte är allt för mycket kaos i helgen när jag tänkte ha två finbesök. Förhoppningsvis är det värt det när det är klart och lägenheten fått sig en makeover :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 24 oktober 2013 19:46

Känner för att skriva av mig lite, har hänt så otroligt mycket på kort tid och jag har inte haft tid att titta in här. pappa är sjuk, och blir bara sämre i rasande tempo. Jag har det bra här i min lilla bubbla, min nya lägenhet, fina sambo och älskad...

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror de...

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelad...

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka ...

Av Adina - 11 juni 2013 07:38

Mycket jobb, min bil som gått sönder på motorvägen, lite sjuka, planering för fest och börjat så smått med packning är hur mina senaste dagar sett ut. Självklart enormt med mys i mellan allt vi måste fixa med. Men bordsplaceringen är klar och det kän...

Ovido - Quiz & Flashcards