Alla inlägg under augusti 2013

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror det är för att jag börjar bli nervös för skolan och flytten nästa vecka. Jag är 100% säker på att det kommer bli hur bra som helst med en ny stad och en massa nya vänner. Men just nu är jag så uppe i allt gammalt och nostalgi. Usch. Jag tycker inte om att vara så mycket känslomänniska. Släppa trygghet och gå på nytt. Kunde man inte bara behållt allt fint men ändå fått nytt liksom? Haha. Om tre veckor är jag säkert förälskad i livet på nya skolan och med min fina sambo men på kvällen känns allt nytt så skrämmande. Jag hade verkligen tyckt det varit skönt att gå hos en psykolog och bara prata av sig en gång i veckan. Vill ha en hundvalp med, men är rädd att min tid inte ska räcka för en bebis.. vi får lösa det, jag och min fina sambo. Men först måste lägenheten bli klar. Ni ser, hur mycket som helst i huvudet. Inte konstigt man blir konstig. :) puss.

Ovido - Quiz & Flashcards