Alla inlägg under oktober 2011

Av Adina - 30 oktober 2011 18:03

från och med idag har har jag & andreas blivit tillsammans. min fina pojkvän, vi ska göra allt tillsammans :) 


jag gnällde och ställde en massa krav på hur jag vill ha det i ett förhållande, andreas svarade; jag kan vara din pojkvän. that's it. end of story. sjukt bra kille det där, tyckte inte ens jag var jobbig eller ställde för höga krav. blev inte ens det minsta rädd. vi kommer få en fin framtid vi två.

Av Adina - 28 oktober 2011 11:00

hemma från berlin igen, egentligen igår men jag orkade inte blogga riktigt. berlin var nice, med fina klassen. vi kom ut en kväll & partylivet funkade bra ända fram till morgonen även på en tisdag :) kul att sticka ut lite även om vi skulle upp halv sju på morgonen sen, (a) ikväll ska jag nog träffa andreas, vi ska tydligen baka hemma hos honom :) mysigt! annars har jag bokat klipptid & färgat håret & har looooov från & med idag, puss på det :D

Av Adina - 23 oktober 2011 14:33

fredags var jag med emelie, vi käkade massor av gott och kollade idol & skräckfilm. rätt b sådan, vi skrattade mest men ändå :) runt ett gick vi en runda innan vi lagade mat & sen började fixa oss lite smått inför kvällen. haha, uttråkade tjejer kan fixa sig i timmar. vid sju åkte vi iallafall hem till emilia & förfestade innan vi drog ut. var hemma runt halv sju imorse, stendöd men nöjd efter en bra kväll. nu har jag fått sova några timmar & ska börja packa & tvätta det sista inför resan inatt. 04.10 lämnar vi lund för berlin ett par dagar. yes, mitt liv går fort framåt hela tiden. känns som några dagar när det gått en månad. 

Av Adina - 20 oktober 2011 19:44

första och sista lektionen för dagen på körskolan körde jag. sjukt vad fort dagen tog slut haha. mitt humör är verkligen upp & ner just nu. kommer på mig själv med att sakna en massa olika människor i mitt liv hela tiden, gamla vänner, nya vänner, dejter & alla möjliga. hatar verkligen att man tappar kontakten med så många underbara folk utan att det egentligen finns någon anledning. men istället för att göra något åt det så flyter mitt liv på fort som fan & man glider ännu längre från en massa fina vänner som man haft väldigt nära innan. tänker hålla hårt i mina fina allra närmaste vänner iallafall, ni är bäst. vet faktiskt inte vad jag gjort utan er när allt är som allra sämst eller allra bäst & man bara vill snacka, skratta & gråta :) 


min lediga helg kommer bli underbar iallafall & följas upp av en resa till berlin, härligt :)

Av Adina - 19 oktober 2011 17:40

kul körlektion idag, panikbromsning & tuffa landsvägar, :) imorgon har jag två lektioner till, det går framåt. ikväll ska jag skriva guidning & intervjua robert, sen bara ta det lugnt & baka scones, :D längtar till helgen när vi ska käka & förfesta hos emilia innan vi ska ut. hur jäkla längesen som helst sen jag var ute & träffade nytt folk, :)

Av Adina - 19 oktober 2011 10:29

kan ju inte annat älska att björn gustafsson är tillbaka! :D love it!

Av Adina - 17 oktober 2011 16:44

jaha, helgen över igen. har inte haft en ledig sekund för mig själv. några timmar på jobb bara, men that's all. i fredags hade vi ännu ett lyckat låg & mellanstadie disco, nu har vi 15 000, lite mindre än en tredjedel insamlat :) emelie var med och hjälpte till, tack hjärtat :) jäkla många söta ungar, tror nästan hälften lärde sig mitt namn. ett 10 ungar tal som bråkade om att dansa tryckare med mig (yes, jag är populär ;)) & djupa samtal med 8-åringar som känner sig ensamma utan pojkvänner.. haha, snacka om att jag känner att jag borde ha panik ;D en fin kväll & massa fina barn. de var mycket mer positiva här än i lödde förra veckan. 


lördag spenderades på jobb med emilia från 7-4. sen åkte jag hem till thea & robert för att fira robbans 35årsdag. mysigt med ett stort kalas, fast som ändå behåller den mysiga kalaskänslan. emilias uttryck, haha men fullt sant. många härliga människor. kvällen avslutades med en massa singstar, iallafall för min, theas, ross & katjas skull. ingen annan vågade bjuda på sig själv riktigt haha :)


igår jobbade jag tio långa timmar, och jag var ordentligt irriterad hela dagen fram tills jag kom hem till felicia på kvällen. alla kunder var ovanligt tröga, och konstiga, ibland har man inget tålamod till det. men tog på mitt falskaste leende & stod ut genom att springa in i köket då och då och skrika av mig lite på emilia, haha. 


kvällen blev bra iallafall, blev bjuden på middag hemma hos felicia & sen myste vi framför tvn och bara snackade innan vi somnade tätt ihopa rätt tidigt efter en lång helg. 


idag ska jag börja skriva en guidning till resan om en vecka, bara den blir klar så ser jag faktiskt framemot att komma iväg några dagar :)




Av Adina - 13 oktober 2011 08:42

två indiska vandrande pinnar påväg hem till emilia, check! haha, pallar inte att vi verkligen tog tag i det. trodde det skulle stanna som ett skämt men nu är de små liven påväg från stockholm. annars mår jag faktiskt bättre idag, har en guidning att träna in tills imorgon bara. ska eventuellt handla lite till discot imorgon också, får se. shit, fredag redan imorgon, crazy.

Ovido - Quiz & Flashcards