Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Adina - 11 oktober 2011 10:41

mitt liv går alldeles för fort just nu, har inte en ledig sekund, men jag älskar det. helgen var fin, fredag bestod av eric saade, ett hundratal ungar & massor av godis, ett lyckat lågstadiedisco helt enkelt. kom hem sent, och somnade på två sekunder. lördag jobbade jag hela dagen & sen var jag och anton på emilias kalas som de enda utanför släkten. sjukt god mat & trevliga människor :) söndag tillbringades på jobb & sen med min kära psykologibok, somnade jäkligt tidigt med ciara på magen, riktigt trött. igår var jag & fina emilia på bio & såg "en dag", väldigt fin film faktiskt. idag har jag varit på körskolan, ska dit igen ikväll & gå en lektion tror jag. han har börjat tjata på mig nu. eventuellt har jag körkortet i handen inom två månader tror han om jag tar tag i teorin. kanske ska vi ut en stund också någonstanns idag, emilia fyller ju äntligen år :) vi får se, puss.

Ovido - Quiz & Flashcards