Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Adina - 2 oktober 2011 14:02

hej allihopa :D helgen har verkligen varit allt ifrån helvete till helt jäkla awesome. i fredags köpte jag och emelie en resa till london :D den 30 dec -2 jan :) kommer bli så jäkla härlig nyårshelg! vi har skrattat, gråtit, snackat om allt mellan himmel & jord och kollat på jäkligt dålig skräck haha. vi somnae tätt intill väldigt sent.


igår gick jag upp ganska tidigt och sen åkte jag hem till lisa för massor av förberedelser inför festen. det tog ett tag innan festen kom igång, men jag hade jäkligt trevligt och skrattade massor. älskar mina vänner & deras balla humor. var fett att träffa gamla vänner som man aldrig träffar annars heller, hade lång diskussion med david tillex om allt möjligt haha. träffade nya människor också, väldigt shyssta. men såklart var den underbara kvällen tvungen att sluta i kaos, helt i onödan. började med att en kamera var borta, en tjej knuffar till en annan när hon letar efter den, tjejen som blev knuffad vill ha en ursäkt, men får ingen. leder till tjafs. tjejen med kamerans kille blandar sig i, den andra tjejens bror lägger sig i & plötsligt är tjejerna utanför allt ihop och allt blir ett slagsmål mellan killarna. killarnas kompisar lägger sig i & helvetet bryter loss. att sparka på en kille som ligger ner är inte okej, inte någonstanns. och killen som lyckades komma undan till slut gav inte upp utan ringer sina vänner som kommer ut, & sen börjar det igen tills vi berättar att vi ringt polisen & att festen är slut. som tur var var detta när det bara var en timme kvar av festen eller något, så det slutade inte mycket tidigare. men det värsta var att kameran fanns i tjejens väska hela tiden.. så inget hade behövt hända alls.


det blev rätt jobbigt, men där var många fina vänner som försökte stoppa och trösta. det hjälpte något enormt, fan vad jag älskar er <3 runt tre hade vi städat klart lokalen och åkte hem till lisa & käkade varma mackor innan man somnade redan lagom bakis & nyduschad. överlag blev festen riktigt bra & jag tackar alla som kom och gjorde den fantastisk.


idag ska jag bara chilla med serier, chips & dippa :) kyss.

Ovido - Quiz & Flashcards