Alla inlägg under juli 2013

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelade hur bra som helst, godis remmar, päroncider blandat med vitt vin, världens snabbaste allsång och sista tåget hem fast vi skulle åka tidigt. Bra kväll :) imorgon ska jag ha tacos-night med erika & tim, innan jag äntligen får vara ledig lite och åka till min drömprins på söndag.

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka på. & i höst kör vi mycket mer hälsosamt och tar tag i det på riktigt! jag känner på mig att vi verkligen kommer känna oss motiverade då med. som tur är har jag hittat en pojkvän som är precis som jag, går man in i något går man in i det 100%. festen är över nu, både skönt & lite tråkigt. man planerar så länge och sen är det över på en kväll. men vi är otroligt nöjda, kunde nog inte bli mycket bättre faktiskt. alla var grymt sociala och snackade på med alla utan prblem, det är så kul att se två som aldrig träffats innan stå & skratta tillsammans. maten fick vi beröm för & efterrätten oxå, även om vi gjort alldeles för mycket. drickan "till maten" räckte länge och festen tog inte slut förrän fyra när vi passade på att låsa när de sista stack och tjuvbada ;) och herregud vilka fina presenter vi fick! verkligen en perfekt mix! först och främst en 36h polenkryssning med middagar & spapaket inkluderat, tack fina fina familj, den nyaste modellen i sodastream-märket+kolsyra & en cuba libre att blanda med, verkligen högt upp på önskelistan oxå, två upplevelsepresenter, -jetski & zorbing! så otroligt kul! en super fin personlig tavla & en snygg uteplats lykta från felicia <3, presentkort på ikea, en köksassistent & stavmixer, två spel & två olika superfina ljuslyktor. tack till alla som kom och gjorde kvällen underbar! ska njuta lite till i soffan sen är det dags att hämta nycklar, göra en besiktning och se vår lägenhet för andra gången! iiih :D 



Ovido - Quiz & Flashcards