Alla inlägg under september 2011

Av Adina - 30 september 2011 13:09

fredag, check! äntligen en ledig helg & lite party. om en timme ungefär ska jag möta upp emelie & åka in till malmö för lite shopping men framför allt en runda till ticket. få inspiration och förhoppningsvis fastna för en stad som vi ska fira nyår i. just nu är jag galet taggad & hade velat boka & betala redan idag haha, men det får ta några dagar till tror jag :) kommer förmodligen vara med kära emelie hela dagen, om inte så ska jag ligga hemma & kolla serier ikväll, tagga inför imorgon :)


thea frågade mig också idag om jag vill vara gudmor till lilla neo, gissa om :D

puss.

Av Adina - 29 september 2011 10:34

är lite lat på bloggen känner jag. har iallafall flyttat in hos syster nu, igårmorse eftersom jag var ledig igår :) stannar tills imorgon bara, men eventuellt lite nästa vecka också. nadja & neo är så jäkla söta. det är mysigt att sova i nadjas rum även om man får vara beredd på att bli väckt av en mörkrädd nadja.


idag har jag första sånglektionen sen i våras också, ska bli kul att få lite nya utmaningar :) emilia sitter & tjuvkikar bredvid mig. hon vill att jag ska skriva något fint om henne. eh, hon är snäll? :) haha


imorgon ska jag & emelie till ticket & prata med de om olika förslag på resa över nyår. iih, börjar kännas lite mer på riktigt nu. förhoppningsvis bokar vi väl hyfsat snart med! :))

Av Adina - 25 september 2011 17:31

hej alla fina, söndag igen, crazy. hemma hos mig är alla trötta, men jag är allra tröttast efter tio stressiga timmar på jobb. inte sovit många timmar heller. jag & emelie låg och kollade steven king's it, halva natten & sen höll hon mig uppe en timme till för att hon trodde det var en spindel i sängen haha. vi började kolla resor över nyår också, många olika balla förslag faktiskt :) ikväll ska jag bara plugga, vila mina stackars fötter & somna tidigt (a) älskar att gå & lägga mig och veta att jag har hundra timmars sömn framför mig fastän jag ska upp vid åtta :D nästa helg är det party, kan säga att jag är populärare än någonsin. vet inte hur många som försökt fixa in sig nu, 3467 kanske? kul att jag har så många fina vänner som jag vet att jag alltid kan lita på när det kommer till fest ;D

Av Adina - 23 september 2011 11:42

nu har jag fått tillbaka min baby igen, så nu blir det fart på bloggandet igen. förra veckan var full av händelser, massa förberedelser och funderingar på olika lösningar. men helgen kom till slut och det blev bra, ett supermysig bröllop för det första. man såg en riktigt lycka, gud vad jag är svartsjuk samtidigt som jag fått en nära vän till. välkommen tim, :) haha, en av mina närmaste & tim & jag kommer jättebra överrens med så det är roligt. han är fin :) på kvällen sen tog köpte jag med mig subway & mötte upp kevin på tåget till halmstad. drack lite vin med katja, ross, malin & tobbe bara, vi kom fram rätt sent. på lördagen gick jag upp tidigt, kevin snarkade så jag kunde inte sova längre, sen var det fullt upp hela dagen. fixa tacopaj, musiklekar, musik, fördrinkar och allt möjligt. dagen tog slut jättefort & kvällen blev väl lyckad tycker jag :) tusen tack för alla fina presenter och blommor! åkte hem ett stort gäng till katja och ross lägenhet för att sova, sov riktigt bra den natten men var ganska bakis när jag vaknade. upp & iväg för att städa lokalen och sen käka pizza. kort därefter kom thea & robert och hämtade mig och kevin, sen var helgen slut. gick hur fort som helst.


nu i veckan har jag varit lite halvsjuk, pluggat, kört sex lektioner (börjar gå framåt) och igår träffade jag niklas några timmar på kvällen. en lugn & skön vecka helt enkelt. idag ska jag vara med felicia, in en runda till helsingborg & sen hem & mysa :) sen blir det jobb resten av helgen, träffa emelie en stund imorgon med.


förövrigt är det slut mellan mig och kevin, det funkar inte helt enkelt. jag hoppas vi kan vara vänner och ge varann mer glädje så istället. puss.



mina favoriter just nu:




Av Adina - 14 september 2011 08:22

lämnade in datan i måndags, det var iallafall inte som jag bara var oteknisk, det var fel på den på riktigt så nu har jag skrivit på en massa papper för garantin ska gälla & ska få tillbaka den lagad eller en helt ny på fredag. utan att betala något (y) min vanliga otur, jag är nog nästan den enda på hela skolan som fått skicka iväg sin data. jaja, så fort jag fått den ska jag sätta igång & blogga på riktigt igen.


idag är jag ledig så ska plugga lite nu på morgonen & planera lite av grejerna till helgen. mitt huvud är fullt av grejer som måste fixas & lösas inför festen på lördag & bröllopet på fredag. kommer bli stressigt, jag älskar att skjuta upp grejer jag måste göra. i eftermiddag blir det iallafall en shoppingrunda med syster, neo & mamma & ikväll ska jag äta middag hos thea & robert och sen passa nadja medan de är på föräldramöte.

:)

Av Adina - 9 september 2011 16:07

562 år sen jag bloggade sist, beror mycket på att min laptop somnat och inte vill vakna igen & lite för att jag är lat. men ja, har väl hänt överdrivet mycket. några nätter hos emilia, någon slappedag, träffat syster & nadja, skickat ut ungefär 125 inbjudningar till party, käkat lunch med kevin, jobbat och skolat. vanlig vecka helt enkelt, nu ikväll ska jag möta upp andreas i malmö & gå ut & äta någonstanns. mysigt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards