Direktlänk till inlägg 23 september 2011

forgiveness is the key to your unhappiness

Av Adina - 23 september 2011 11:42

nu har jag fått tillbaka min baby igen, så nu blir det fart på bloggandet igen. förra veckan var full av händelser, massa förberedelser och funderingar på olika lösningar. men helgen kom till slut och det blev bra, ett supermysig bröllop för det första. man såg en riktigt lycka, gud vad jag är svartsjuk samtidigt som jag fått en nära vän till. välkommen tim, :) haha, en av mina närmaste & tim & jag kommer jättebra överrens med så det är roligt. han är fin :) på kvällen sen tog köpte jag med mig subway & mötte upp kevin på tåget till halmstad. drack lite vin med katja, ross, malin & tobbe bara, vi kom fram rätt sent. på lördagen gick jag upp tidigt, kevin snarkade så jag kunde inte sova längre, sen var det fullt upp hela dagen. fixa tacopaj, musiklekar, musik, fördrinkar och allt möjligt. dagen tog slut jättefort & kvällen blev väl lyckad tycker jag :) tusen tack för alla fina presenter och blommor! åkte hem ett stort gäng till katja och ross lägenhet för att sova, sov riktigt bra den natten men var ganska bakis när jag vaknade. upp & iväg för att städa lokalen och sen käka pizza. kort därefter kom thea & robert och hämtade mig och kevin, sen var helgen slut. gick hur fort som helst.


nu i veckan har jag varit lite halvsjuk, pluggat, kört sex lektioner (börjar gå framåt) och igår träffade jag niklas några timmar på kvällen. en lugn & skön vecka helt enkelt. idag ska jag vara med felicia, in en runda till helsingborg & sen hem & mysa :) sen blir det jobb resten av helgen, träffa emelie en stund imorgon med.


förövrigt är det slut mellan mig och kevin, det funkar inte helt enkelt. jag hoppas vi kan vara vänner och ge varann mer glädje så istället. puss.



mina favoriter just nu:




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 28 oktober 2013 17:32


Vår lilla lägenhet är nu fylld av färgburkar, nedrivna tapeter, papper & plast. Alla rum ska målas på tak och väggar, lister och inuti vissa skåp. De började idag och jag längtar redan tills de är klara, vilken påfrestning att bara kunna vara i so...

Av Adina - 24 oktober 2013 19:46

Känner för att skriva av mig lite, har hänt så otroligt mycket på kort tid och jag har inte haft tid att titta in här. pappa är sjuk, och blir bara sämre i rasande tempo. Jag har det bra här i min lilla bubbla, min nya lägenhet, fina sambo och älskad...

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror de...

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelad...

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka ...

Ovido - Quiz & Flashcards