Alla inlägg den 19 oktober 2010

...

Av Adina - 19 oktober 2010 20:14


bor i lund eller??
varför inte prata med mig ???
adina persson' sa:
jag orkar inte prata med en random, har bättre saker för mig
  
 Varför tar du inte lära känna varandra??
adina persson' säger:
 för jag vet inte vem du är, och vi har inga gemnsamma vänner. har redan vänner så det räcker och en pojke som tycker om mig, så 
 detta är bara konstigt, och det känns desperat
 okej 
 va vill du nu??
adina persson' säger:
 haha jag vill ingeting?
 det var väl du som ville mig något?
 du finns inte ens påmin kontaktlista, 
 Jag pratar med Suedin eftersom jag inte kan tala svenska språket
adina persson' säger:
 suedin?

random:bor i lund eller?? varför inte prata med mig ???

adina persson' sa: jag orkar inte prata med en random, har bättre saker för mig 

random: Varför tar du inte lära känna varandra??

adina persson' säger: för jag vet inte vem du är, och vi har inga gemensamma vänner. har redan vänner så det räcker utan att leta på internet, så detta är bara konstigt, och det känns desperat? 

random: okej  va vill du nu??

adina persson' säger: haha jag vill ingeting? det var väl du som ville mig något? du finns inte ens på min kontaktlista,

 random: Jag pratar med Suedin eftersom jag inte kan tala svenska språket
adina persson' säger: suedin?

random: svenska  sweden

adina persson' säger: jaha, så du addar vem som helst för att lära dig att chatta på svenska?

random: ja men du

adina persson' säger: mm?

random: ja precis

adina persson' säger: haha random

och sen var han blockad. 
varför är människor så konstiga, denna visste jag inte ens att jag accepterat på msn för han fanns inte i någon kontaktlista eller någon annanstanns. aldrig sett människan innan, så konstig.. undrar om det slutar ifall man inte har singelstatus på facebook längre?


Av Adina - 19 oktober 2010 15:22

iiiih, är helt pirrig och glad :D stephanie håller på att boka vår skidresa till kläppen i februari/mars nu! det enda som måste fixas nu är att övertala mamma & pappa att betala hela resan också så man slipper lägga så mycket själv (;  

men åh vad kul det kommer bli, :D 


förra året i sälen med skolan.

   

spanien nu på fredag, kläppen efter det, sen är det praktik utomlands, ev florens med italienskan och förmodligen en sista-minuten resa i sommar också, älskar det!

finns nog inget bättre än att resa, spelar ingen roll var :D


Ovido - Quiz & Flashcards