Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Adina - 20 februari 2011 18:06

ett år och en vecka sen, redan :o men det har blivit något bra iallafall.. (:


ikväll; teckomatorp, film & mys ikväll/natt. hem tidigt imorgon sen blir det träning och hem till jack. 

Av Adina - 20 februari 2011 10:27

festen igår var väl lyckad tror jag haha, vi stannade inte sådär överdrivet länge jag & emelie men man fick träffa många trevliga människor sen högstadietiden. fick skjuts av christoffer-robin & emil hem så somnade gott i min egen säng, rätt skönt att festa så nära hemifrån faktiskt. 


idag vet jag faktiskt inte alls hur dagen ser ut, jag är väldigt trött & har huvudvärk (fattar inte varför jag gick upp kvart över nio men endå) så antagligen blir det en väldigt lugn morgon just nu men sen kanske träning eller träffa någon ikväll (: 

Ovido - Quiz & Flashcards