Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Adina - 6 februari 2011 19:03

hemma från kalaset som slutade med pizza tillsammans. gott (y) skulle egentligen dragit vidare till några vänner nu efter men är rätt trött och kom hem senare än vad jag trodde så blir en kväll med solsidan & wallander blandat med datan istället (: 

såååå trött jag är och har inte ens gjort något speciellt igår, sjukt! 

Av Adina - 6 februari 2011 10:27

drömde om min danslärare inatt haha, fina muskler och så vidare haha (; måste vara efter att jessica snackade om hans utseende igår. det är något speciellt över killar som kan dansa & har muskler efter det yes. 


pappa och jag håller på för fullt att sätta upp mina 29kronors hyllor haha, sjukt att de kostade 29 istället för 99 bara för att de var bruna istället för svarta. då kan jag måla om dom själv istället (: 


när vi är klara blir det frukost och sen är det kalas i eftermiddag. (y)


Ovido - Quiz & Flashcards