Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Adina - 5 februari 2011 20:43

  


mysig dag på ikea med emelie, fick fynda ordentligt. nu ikväll har jag suttit och fixat med mina tavlor, jag har gjort fyra änsålänge, men nu vill jag bara göra fler och fler haha. så antagligen blir det en runda till ikea för att köpa fler ramar snart (y) bilden ger inte riktigt en rättvis bild av tavlan, och jag & mina gardiner speglas i glaset men endå, you get it (:


kvällen ser ut att bli hemma och bara ta det lugnt efter gårkvällen haha, om jag har tur kanske något annat kommer upp, men ser lugnt ut & det är helt okej för en gångs skull (: somna tidigt & sova länge, mmmm! (y)

Av Adina - 5 februari 2011 13:25

hade en riktigt grym kväll/natt! bästa festkvällen på länge (: träffade massa nytt och gammalt folk som man inte brukar träffa, hur roligt som helst! verkligen jättelyckat (: somnade gott i jessicas stora säng runt tre när vi var hemma igen.

nu sticker jag vidare till helsingborg, väla och ikea med emelie sen får man se hur denna kvällen blir & imorgon är det kalas. helgen började iallafall perfekt! pussciao

Ovido - Quiz & Flashcards