Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Adina - 14 februari 2011 20:07

haha min mamma och pappa alltså.. ibland kan jag inte sluta skratta åt dom. två exempel;


pappa & jag igår; - dricker du? helt från ingenstanns.

                           - vadå dricker pappa?

                           - ja, alltså sprit?

                           - va? nu?

                           - nä alltså när du är ute med dina vänner?

                           - jahaaa, nä det gör jag väl inte direkt (svarar lite lugnande;))

                           - bra, för du vet att man blir tjock av att dricka sprit va?

                           - haha pappa? det är väl inte det värsta? 

                           - jo, är det väl?

                           - nja, är det inte värre om jag dricker och tappar kontrollen?

                           - hm.. nä! man vill väl inte se ut som en boll heller?


hahahah, min pappa vill alltså att jag inte ska bli tjock inget annat haha. (han var fullt seriös)


mamma & jag idag:


                      - glad alla hjärtanes! (vet inte varför hon inte säger dag men okej)                       - desamma mamma!

                      - har du fått något kärlekskort?

                      - nä, man får ju inte riktigt det nuförtiden mamma haha.

                      - men sms menar jag?

                      - jadå, jag har fått några stycken och skickat med.

                      - jag vill också skicka och få söta sms! vad ska man skriva?

                      - skriv hur mycket du uppskattar den personen.

                      - okej! får ett stort leende på läpparna och skriver ungefär:

                        jag älskar att uppskatta dig, hahaha sen ändrade hon till jag                                 "uppskattar och älskar dig". (till mina äldre syskon)


haha inte riktigt så jag menade men visst, sött mamma! (; 















Av Adina - 14 februari 2011 14:48

äntligen är jag och isabell klara med vår solution på hur vi ska rädda ett hotell som gått i konkurs två gånger. blev rätt bra endå, skönt! 


alla hjärtans dag idag, riktigt söt dag. har passat på att skicka lite söta sms till några älsklingar och fått ännu finare tillbaka. (: riktigt fina vänner har jag<3


snart kommer familjen och hämtar mig på skolan så ska vi äta någonstanns och fixa något här i lund innan man kommer hem och ska öva på presentationen av lösningen inför imorgon. pretty tempting att stanna hemma till tolv/ett imorgon, göra presentationen snabbt & sen hem igen & skippa idrotten, men jag är ju en duktig flicka som behöver ett högt betyg i idrott så får se hur skönt det är att sova.

haha, detta kommer bli bra.. (y)





Ovido - Quiz & Flashcards