Alla inlägg den 15 november 2010

Av Adina - 15 november 2010 19:55

första inlägget på min nya egna dator, wiho! (: det tog sin lilla tid för skolan att fixa allt, men äntligen har vi fått dom. nu fattas bara mitt mobila bredband, mamma & jag bråkar lite om ifall jag ska ha telia eller tele2. 


sitter iallafall hemma hos emma nu, i hennes nya sjukt fina säng som jag ska få vara med & "inviga" ikväll haha (; vi har precis ätit middag, och faktiskt pluggat en hel del spanska med caroline inför imorgon, duktiga tjejer (y) men det behövs pluggas mycket till, massor av spännande oregelbundna former.. 


första luciaträningen idag också, man känner verkligen av att det är jul snart (:




vet inte hur länge jag älskat denna låten, och den blir bättre för varje gång. 




Ovido - Quiz & Flashcards