Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Adina - 26 juni 2010 19:28

ska nog byta låt med storasyster till bröllopet iallafall, om hon fortfarande vill.

från from this moment till som en saga med shirley clamp. lyssnat på den lite och provsjungit den lite halvt också. gillar att sjunga på svenska, känns som att jag kan förmedla mer känslor med texten då.


får se, spännande (:


håll mig nära, ta min hand

mitt hjärta har funnit sin plats.

Av Adina - 26 juni 2010 16:27

gårkvällen började riktigt bra och jag har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge. snurrarN, :p, bad, studsematta & annat sjukt.

men allt bra har ett slut och jag har nog inte gråtit så mycket heller på väldigt lång tid, inget som rörde mig personligen egentligen. förutom att en av de personerna jag bryr mig mest om i hela världen mådde dåligt och fick en massa skit, som inte blir bättre av att folk är fulla. därför slutade kvällen hemma i eslöv istället för att vara kvar i sjöbo under natten som planerat.

kan ju säga att man blir sugen på att vara singel livet ut eller gifta sig med sig själv haha. 


jag älskar dig emma & du gjorde absolut inget fel, alla är på din sida och jag finns för dig närsomhelst, varsomhelst och hursomhelst, hur du än väljer att göra, det vet du<3


   


-------------------------------------------------------------------------------------------------

resten av min dag ska jag äta middag med familjen & fixa lite. sen imorgon blir det tidigt för vi ska till tosselilla alla syskonen haha :D passar nog lilla barnsliga mig att leka rundor där hela dagen, för jag ser faktiskt fram emot det ;) 



Ovido - Quiz & Flashcards