Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Adina - 24 juni 2010 22:19

emma har världens gulligaste pojkvän, allt är planerat&fixat inför imorgonkväll & alla är glada och framåt. kommer nog bli en riktigt bra kväll i sjöbo känns det som (: nu ska man bara ut & plocka blommor så man drömmer om den rätta inatt, haha! eller inte.

Av Adina - 24 juni 2010 20:14

life is a hell of a ride


hej :D shit vilken härlig dag!

varit i helsingborg ända sedan halv elva imorse och solat. är lite röd om kinderna nu men annars har jag nog bara fått färg utan att bränna mig, great (Y) man känner inte sig så brun bredvid stephanie bara.. ;) lämnade precis henne på stationen.

så nu sitter man här helt själv, hela familjen är ute någonstanns med lilla kusin, haha eller snart fjorton kan man också säga.

finns en fin människa jag vill snacka med också, får ta tag i det, tagit alldeles för lång tid nu tycker jag.

det är väl vad min kväll ska innehålla, förutom mys med kusin och familjen såklart. får göra det nu imed jag såklart inte firar midsommar med dom imorgon. 

får se om jag hinner uppdatera något imorgon annars får ni ha en underbar kväll (:


Ovido - Quiz & Flashcards