Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Adina - 14 juni 2010 22:21

imorgon blir det tydligen båstad med emelie, fett! haha jag är crazy. drar med mina vänner överallt i hela skåne bara för att jag lycklig över att man kan åka överallt hur mycket man vill på sommarkortet. varför det blev just båstad är för att det är det enda stället i skåne det ska bli fint väder imorgon, man får dra dit vädret är som bäst + att vi aldrig varit där. kul att upptäcka nya ställen ;)

blir väl picknik & solning eller något annat mysigt. uppdaterar väl imorgon över hur vår smått galna idé gick :D 

Av Adina - 14 juni 2010 21:46

tack så mycket för alla gratulationer idag, har nog fått minst hundra inlägg i min logg på facebook som jag tackat haha och sen ett trettiotal lite mer personliga sms & privata meddelanden och några som har ringt & sjungit för mig, blir så glad att så många bryr sig haha, så känner mig tvungen att svara alla ;D har tagit lite tid men det är det värt (: 


har firat mig med familjen idag, eller ja långt ifrån hela bror är ju i USA nu & min syster & ross har ju redan firat mig. 


ska fira med alla vänner nu på fredag, verkligen bestämt mig för det nu (: vädret ska vara helt okej, hyfsat många kan & senare är det en massa annat som kommer i vägen. ska se till att fixa någon sorts inbjudning snart också haha!



 älskar denna bilden, så mycket memories från denna kvällen. helt sjukt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards