Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Adina - 17 juni 2010 21:31

vet inte hur många som skriver just nu, alla med frågor om imorgon. hahaha, shit vad detta gör mig taggad :D

Av Adina - 17 juni 2010 16:14

var i malmö på stranden igår med emelie. mysigt, varmt och inga moln.

så emelie stackaren brände sig överallt, men jag var smart & tog solkräm i huvudet tyckte jag haha, men det blev helt ojämnt fördelat, så är röd i ett snygg streck över pannan ;D vad gjorde vi mer? vi fick en hel drös med sjuåringar att bli kära i oss & leta efter mina "försvunna" hörlurar. som egentligen låg under min tröja, hahaha! så typiskt mig. & handlade en massa god picknik (: första riktiga sommardagen för min del (: love it! 


idag har vi solat lite smått på hennes övervarma altan & ätit glass. jävligt lugn dag, men båda var översega antagligen av solen. 


ikväll vet jag inte alls vad som händer än. får se om någon rolig människa har tid & vill träffas (: 



och ja, det är meningen att bilden ska vara så suddig (; när vi tog fotot satte jag fokuset på gräset & nu i efterhand har jag lagt en mjuk fokus runt om så att det blir ännu "suddigare" (:  

Av Adina - 17 juni 2010 16:00

hemma själv för en gångs skull! (: taggar som fan inför imorgon & försöker planera i förväg vad jag behöver hemifrån så jag slipper ta mig hem imorgon utan kan vara borta inatt, hela dagen imorgon och nästa natt utan problem. faktiskt ganska svårt. (Y) kommer snaaart en uppdatering om igår & idag, pussålänge!

Ovido - Quiz & Flashcards