Alla inlägg den 2 juni 2010

<3

Av Adina - 2 juni 2010 22:06

SÅSJUKTJÄVLAUNDERBARTGLADOCHLYCKLIG, BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE! (: 

Av Adina - 2 juni 2010 20:18


Bujar

hej:p

20:10Jag

hej

20:10Bujar

hur e de:)

20:11Jag

haha bra, hur känner jag dig?

20:11Bujar

jag tror vi känner nt änns varan

20:12Jag

haha okeej, varför har du ingen bild på dig ?

20:12Bujar

har på msn orka ha här

20:12Jag

är du så ful?

20:13Bujar

ja jag vet

20:13Jag

tråkigt..

20:13Bujar

mm var bor du

20:13Jag

hemma (:

20:14Bujar

wow men var

20:15Jag

haha varför vill du veta?

20:15Bujar

hur ska vi annars lära känna varan

20:16Jag

haha varför ska vi ens lära känna varann?




haha vet inte hur många som skriver såhär till en, fattar inte ens varför jag lägger till deras vänförfrågningar. man tar ju ändå bara bort de tre  minuter senare,  hade jag velat vara kompis med någon jag inte ens vet vem det är med ett superlångt efternamn hade jag kunnat leka inne på kamrat eller något. puss


Av Adina - 2 juni 2010 19:49

älskar vädret! har tyvärr bara hunnit vara ute ungefär en halvtimme under tiden emelie och jag åt lunch tillsammans vid två. hon kom och överraskade mig, blev superglad när jag såg henne :) snackade lite smått om min födelsedags"fest" också, är ganska stressad och känner att det är mycket redan den helgen + att några har hört av sig och bett mig ändra datum. så just nu ser det ut som att det blir framflyttat en vecka till den 18:e eller 19:e istället. får se :D men det blir av iaf, om det så bara är fyra som kommer ;) vädret ska ju helst vara fint också. 


annars har det väl inte hänt så mycket idag, haha. en snygg kille i en snygg bil körde fram till mig och började snacka, ville ha mitt nummer men visste inte vad han skulle skylla på så han frågade om vägen till något som jag, med mitt sjukt braiga lokalsinne inte kunde svara på. haha misslyckat, men han lyckades ändå få igång ett samtal.

snygga killar i snygga bilar brukar inte betyda något bra men mina bortförklaringar om att bussen snart kom och att jag har pojkvän funkade inte så bra.

lär väl ändå aldrig se honom igen :) kul att man kan få ragg även efter jobb när man är som mest trött, sliten och osocial. bad taste kanske? 

Ovido - Quiz & Flashcards