Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Adina - 15 juni 2010 23:11

18 grader & inga moln alls i malmö imorgon = jag och emelie tar tiotåget in till stranden (h)

Av Adina - 15 juni 2010 19:46

sjuk dag, hunnit med massor sen nio imorse när alarmet ringde.

åkte till båstad & fikade, vädret var fint i omgångar men säkert bättre än åskan här hemma. vi planerade allt inför fredag & skickade inbjudningarna, äntligen! eftersom vädret var bättre i ängelholm senare stack vi dit. skulle äta något ute någonstanns men jag fick ett ryck att jag behövde klippa mig, så hamnade på någon drop in salong och fixade håret. stackars emelie kom på att hon hade träning så hon fick sticka innan jag var klar & blev utan mat.

så sen fick jag en timme själv i ängelholm. passade på att äta en sallad på graffiti, kändes konstigt att beställa själv men fick väldigt snart sällskap av några killar som reagerade på min tjocka john bauer hoodtröja. de går tydligen på john bauer i ängelholm & tyckte det var konstigt att de aldrig sett mig innan. fick förklara att jag går i lund & att skolan dessutom precis bytat namn från turismgymnasiet & that's the way. fick sällskap av dom resten av timmen tills nästa tåg gick, trevligt! (: gillar när folk är så öppna & sociala. 


nu sitter jag med färg i mitt nyklippta hår som snart är helt fixat & snyggt. alldeles för längesen jag klippte & färgade det, så det var verkligen dags nu, skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards