Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Adina - 21 juni 2010 20:45

kom hem från min kära storebror precis. blev helt ändrade planer än vad jag hade från början tillsammans med felicia men min dag blev bra ändå (Y) 


kollat på en massa härliga resebilder från hans new york-resa. ska lätt åka dit och shoppa någon gång! han hade köpt säkert minst 30 äkta märkesplagg, och förnyat hela garderoben med sjukt snygga kläder. sen hade såklart småflickorna fått en massa fina märkeskläder också, avundsjuk. 

annars åt jag middag där, lekte med flickorna och nattade melinda precis innan jag tog tåget hem. översöt, ville att jag skulle klappa & pussa henne medans hon somnade och ville inte att jag skulle vara borta när hon vaknade, lilla hjärtat<3 

storebror följde mig till tåget också haha snällt, fastän jag hittar utan problem själv men han hade väl dåligt samvete för att han inte hann skjutsa mig. 


ikväll blir det en lång promenad, först med amanda & sen ska jag nog vandra hem till emelie också, sjukt rastlös & känner att jag behöver lite motion (: fin kväll också, härligt. seeya

Ovido - Quiz & Flashcards