Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Adina - 11 juni 2010 20:55

sov hos älskade & saknade jen inatt, därför jag inte uppdaterade igår. tränade massor på sången som vi sjöng tillsammans idag och lagade någon god "thaimat", mys :)

gick väl helt okej att sjunga  men min röst darrade mycket första gången, såklart då när alla filmar. andra gick det mycket bättre, känns bra (Y) 


följde med emma till malmö, åt på entré och tog oss sen till hennes häst satellit. jag powerwalka brevid henne när hon red, gick mycket bra förutom att mina vita tygskor bytat färg till trendigt brunt (: det fanns två sjukt söta små kattungar i stallet också, blev helt förälskad såklart<3 

just nu håller jag på att fixa mig för klockan tio tar jag tåget in till häljarp och går på studentfest! taggad till tusen :) tonight's gonna be a good night 


denna taggar jag till ikväll (fast hela haha):




Ovido - Quiz & Flashcards