Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Adina - 7 juni 2010 21:28

ska rida igen under sommaren, faktiskt saknat det en del och nu blir det bara söndagar samtidigt som & tillsammans felicia-lovely :) lite mer lagom yes. fått reda på att emilia är gravid också, inte konstigt hon behöver extra hjälp med hästarna i sommar :D  får en liten pojke i september, sött :)


  


fina pojken blizzard <3 




Av Adina - 7 juni 2010 21:06

what you've got boy is hard to find
I think about it all about it all the time,
I just cant get you off my mind <3





Av Adina - 7 juni 2010 19:32

tackat ja till att jobba extra i helgen, haha folk kommer nog döda mig snart så tråkig jag har blivit. men jag kommer nog fixa att festa lite försiktigt ändå, det är lugnt :) tur vi flyttade min egen fest, haha jag kommer nog bli dödad två gånger för jag funderar på att flytta den en helg till framåt. både felicia & erika har svårt att hinna den 18&19 juni. fast å andra sidan är det midsommar då vilket inte är toppenbra heller. får väl börja fråga runt lite vem som kan när och sådär, är så fruktansvärt lat haha! :)


äntligen är tjejerna hemma från öland också :D saknat er sjukt mycket även om man inte har haft så mycket tid över <3


ibland älskar jag min mamma extra mycket, särskilt när hon gör övergoda smoothies :D kom på efteråt att jag skulle fotat den, men lite sent nu :D hahaha jag är så ha-galen så fort något gott kommer i min väg, finns inte kvar länge. kommer bli charmigt tjock en vacker dag när jag slutar dansa (: 


I'm not trying to avoid you,
Just don't wanna hear your voice
You're talking like you know me
And wanna be my friend
But that's really too late now,
I won't try it once again
You may think that it's forgotten,
But you should be aware




Ovido - Quiz & Flashcards