Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Adina - 12 juni 2010 20:20

haha ska till tosselilla nu den 27:e med alla syskon, partners & syskonbarn. 

när jag frågade melinda om hon tyckte det skulle bli kul svarade hon, - jaaa, får jag använda mitt paraply? haha! bara för att hon precis fått ett av mig i födelsepresent, som ser ut som en pingvin eller något och evelyn sa till henne att hon fick vänta tills det börjar regna. men hoppas verkligen inte hon får användning av det haha, det regnar alltid när vi är där. 


    


Av Adina - 12 juni 2010 17:34

var på två studentfester igår, snackade med en massa härligt folk men det var ganska dött under kvällen ändå. så jag startade ett vattenkrig, visserligen bara mellan mig och en kille, (kommer inte ihåg vad han heter) haha! men det var kul.


- fan skulle vara skönt att bada.(står vid en pool & känner på vattnet)

- jag kan hjälpa dig. (tar en massa vatten i handen och drar i hans ansikte.)

- du jag tror inte du ska göra sådär, ditt smink kommer rinna snart. 

- jag bryr mig inte, hihi. (springer iväg skrattandes med honom efter mig). 


HAHAHA, mer sånt tycker jag! alla är så jävla fjolliga med sitt utseende på fester och kan inte springa runt & ha kul. shit vad mycket jag skrattade, höll nog på i minst tjugo minuter.

 emelies pappa hämtade oss på natten så vi slapp ta det tidiga tåget, sov hos henne och har jobbat idag. med jessica :) vi var bra kompisar och lekte massor när vi var små, haha! jobbar tillsammans imorgon igen, många år att ta igen haha ;) 


ikväll vet jag inte riktigt var jag blir av, en mysig kväll hos en bra kompis hade varit det mysigaste imed jag ska upp tidigt imorgon. får väl se om felicia eller emelie har lust (L)


Av Adina - 12 juni 2010 17:06

lilla sjuklingen med ögoninflammation. min favorit igår<3 


    

checka in tassen, mjau!

Ovido - Quiz & Flashcards