Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Adina - 9 juni 2010 21:15

blev inget bloggande igår, vårt internet ville inte riktigt som jag ville så vi blev ovänner så jag dejtade tvn istället (: men det hände inte så mycket ändå. sista dagen på praktiken. blev nästan lite sorgligt att kramas och tacka för presenter, fastän jag är tillbaka där redan på lördag haha ;D fick ett superfint armband som jag checkat in hela veckan och femhundra kronor som tack, sweet (:

-------------------------------------------------------------------------------------------------


min dag idag ---> skola två timmar, ---> malmö, shopping på entré. ---> ängelholm med emma. middag på fin restaurang och en mysig strand/skogspromenad. 

ps, kommer uppdatera detta inlägget med fler bilder när jag fått dom (:


 


 


 



 




Ovido - Quiz & Flashcards