Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Adina - 23 juni 2010 23:36

hann inte sitta vid datan igår, var på stranden på förmiddagen, shoppade på eftermiddagen och åkte till lilla eslöv på kvällen för att träffa emma (: härlig dag, hann med mycket och hittade massor av fina kläder för bara 400 kr på rean, allt på bilden såklart ;) mest basplagg, men en ny bikini överdel också (: 


idag har jag och emma varit i malmö, skulle träffa resten av tjejerna nu ikväll också, men det var typ ingen som kunde tillslut, tråkigt. :( så jag & emma sprang runt på stan själva och sen mötte vi upp stephanie som följde med mig på tåget hem. fått en liten paus vid datan nu för hon har somnat på soffan framför tvn, sött haha! ska snart väcka henne så hon kan få lägga sig i min säng istället, förstår henne helt, uppe och jobbat sedan fem. 


imorgon ska jag dra med henne till stranden i helsingborg, gröningen tror jag den heter? ska vara fint hela dagen så får säkert en bra chans att bättra på solbrännan och inviga min nya bikini :D

nej nu ska jag gå och väcka kära stephanie med en massa pussar och kittla henne hihi (a)



  

Ovido - Quiz & Flashcards