Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

pure happiness

Av Adina - 27 juni 2010 21:39

vårt lilla gäng på tosselilla idag, sitter & kollar igenom alla bilder. funderar över vilka som är tillräckligt schyssta för att lägga upp, vår familj är galen.

eller ja vi tolv, de fem syskonen, 3 partners, 3 små barn & en kusin. 

övermysig dag med 25 graders värme & massor av sjuka händelser, fastän vi var på ett lekland för lite yngre egentligen. roligaste idag var nog alla vattenrutchbanor, älskar när det går överfort men får lida för det lite nu. min armbåge är helt svullen haha och gör ont :( men äh, hann med att leka baywatch & allt. badade med sytrarnas sambos, de andra var för fega ;) hamnade bland typ ett torn med vattenrutchbanor. översnabba men inte mer än 90cm djupt vatten. så skulle ju killarna springa såklart, men mina ben är lite kortare så det gick sjukt långsamt. töntig som jag är tyckte jag det var lite kul att överdriva det då såklart, slänga lite med håret och sånt medans ross kom bakom mig & stänkte en massa vatten. väldigt graciöst haha, fram tills jag upptäcker att den söta badvakten sitter & kollar. trodde jag skulle dö av skratt, helt sjukt. skrattade hur längesom helst kändes det som, fram till ross lyfte upp mig & slängde mig ivattnet. fick en kallsup & började skratta lika mycket igen. härligt att bara kunna vara glad rakt igenom, inte tänka på något annat & bara skratta & vara lycklig. för det kände jag idag, lycka. mina systrar har nog de bästa sambos'en i världen. nöjd med exakt hela dagen från början till slut, älskar att vara tillsammans med min familj, där man kan vara sig själv fullt ut, utan att tänka på några konsekvenser.


-------------------------------------------------------------------------------------------------

resten av min vecka gick från att vara ganska oplanerad till nästan full på bara några timmar & några sms. men så ska det vara :D älskar att ha saker att se framemot!


bilderna kommer i nästa inlägg, pussciao (:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina - 28 oktober 2013 17:32


Vår lilla lägenhet är nu fylld av färgburkar, nedrivna tapeter, papper & plast. Alla rum ska målas på tak och väggar, lister och inuti vissa skåp. De började idag och jag längtar redan tills de är klara, vilken påfrestning att bara kunna vara i so...

Av Adina - 24 oktober 2013 19:46

Känner för att skriva av mig lite, har hänt så otroligt mycket på kort tid och jag har inte haft tid att titta in här. pappa är sjuk, och blir bara sämre i rasande tempo. Jag har det bra här i min lilla bubbla, min nya lägenhet, fina sambo och älskad...

Av Adina - 27 augusti 2013 22:12

Åååh så längesen jag skrev något här, jag vet! Men oj vad jag har jobbat och haft kul omvartannat. Varför hänga här då? Men nu kände jag för att titta in och skriva av mig lite. Klockan är 22.00 och jag har hundra miljoner tankar i huvudet. Tror de...

!

Av Adina - 12 juli 2013 08:37

Snaaart är en hel jobbvecka över, idag & imorgon också bara. Har hunnit med att njuta av en spontan kväll på karnevalen med min fina Felicia iallafall. En kanna sangria, lagos, en super mysig kille med okänt namn från typ England som sjöng och spelad...

Av Adina - 1 juli 2013 09:15

godmorgon, precis uppstigen och njuter av lite naturgodis & vindruvor som fanns kvar sen igår. just nu är vår kost helt kaos haha, men vi känner att under sommaren kommer det vara så ostrukturerat med flytt & allt att det är det sista vi orkar tänka ...

Ovido - Quiz & Flashcards