Alla inlägg under maj 2010

Av Adina - 21 maj 2010 14:26

äntligen fredag igen, hoppades på att vädret skulle vara lite bättre och drog på mig shorts för första gången detta året imorse. men vid lunch fick jag tyvärr bestämma mig för att byta till mina lackleggins som jag tog med för säkerhetsskull :(

sitter på skolan fortfarande, har egentligen slutat men ska möta upp emelie på stationen först om fytio minuter så chillar här istället för att stå och se dum ut där (:

vi ska käka ute någonstanns och sen kolla en runda på lundakarnevalen, se om det är något kul folk eller bara köpa lite godis och dra vidare. får se helt enkelt, beror på om det börjar regna eller något annat också (: blir väl antagligen att jag delar säng med emelie inatt också :D och imorgon blir det partyyy! gud vad jag har taggat hela veckan för carolines hemmafest, yeah! får se om jag uppdaterar något ikväll annars har jag mobilen med mig och är på äventyr med em (: loveciao


Av Adina - 20 maj 2010 19:04

nu ska jag ut en sista runda idag och njuta av vädret. blir en timmes snabb promenad med Amanda, hoppas hon är på topp. jobbigt när hon blir trött och jag får dra henne i kopplet efter mig haha. 

sen blir det vampire diaries (y) får se om jennifer hunnit hem efter det och kan ge mig bilderna, annars kommer de upp imorgon eller på lördag. pussciao

Av Adina - 20 maj 2010 17:58

 

som tack för alla fina bilder du har lagt upp på mig det senaste året jen (: (L)

              

  

Av Adina - 20 maj 2010 17:50


  • älskar vädret, så gick ut och fotade lite med jennifer för att pausa från alla arbeten (: hon har hälften av bilderna, blandannat dom på båda oss två tillsammans. så jag lägger upp de här på bloggen när jag lyckats få tag på dom (:  har hänta massor av sjuka grejer idag. äventyret med den sovande psyktanten, den spännande balansgången över den stora floden och sagan om mjukglassen på torget med emma. skulle ha fotat den också men jag hann börja på glassen innan jag kom på tanken på att fota:P  var inom makeupstore och hämtade ut mitt nya smink också, alltid kul med nya grejer! :D oj, glömde bilderna. de kommer i ett eget inlägg haha! love (stör mig sjukt mycket på pricken i mitt inlägg men den vill verkligen inte bort, har provat allt)

Av Adina - 20 maj 2010 17:39

kom precis hem, (: och vet ni vad som väntar på mig? quornpytt och björnbärskaka/paj! tror det var felicia som bjöd på det någon gång när jag åt hos henne, sjukt gott. sen har jag tjatat på mamma minst ett år på att hon ska köpa hem det. nyttigt är det också, fastän jag saltar lite extra (: lägger snart upp lite sommarbilder från dagen, ska bara lägga över dom på datan. puss

Av Adina - 19 maj 2010 20:36

åh, hittat en sjukt fin cover på denna underbara låt med bigbig-world emilia. har alltid älskat den, hade den på någon hits for kids- skiva redan när jag var åtta kanske och lärde mig texten, eller ja något liknande iallafall, redan då <3 tröttnar inte på att höra den, sjunga den eller spela den heller, gång på gång.

ska fråga Thea om jag får sjunga den på hennes bröllop tror jag (: 


Emilia – Heaven 


Now, nothing could change what you mean to me. 
There's a lot that I could say 
But just hold me now, 
Cause our love will light the way. 


Baby you're all that I want. 
When you're lying here in my arms 
I'm finding it hard to believe 
We're in heaven. 


And love is all that I need 
And I found it there in your heart. 
It isn't too hard to see 
We're in heaven. 


Now our dreams are coming true. 
Through the good times and the bad 
I'll be standing there by you. 

Av Adina - 19 maj 2010 19:09

haha emelie tänker på mig när hon hör denna, undrar om det är en komplimang eller något negativt? ;) snygga killar haha!


Av Adina - 19 maj 2010 17:03

tagit dessa alldeles precis med den nya mobilen. inte så dåligt av en som är så pass ovan vid foto och kamera tycker jag :P

har bara redigerat ljussättningen lite på mobilen innan jag överförde dom. 


       

gillar starkt skottkärran i bakgrunden, hahaha. tycker det är den som gör hela bilden ;)


Ovido - Quiz & Flashcards