Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Adina - 16 maj 2010 19:26

precis beställt min nya mobil, kommer om två tre dagar nu :D överlycklig!

mobilen som jag har just nu har varit sönder i två månader snart. helsvart skärm så att det precis går att läsa sms, men det tar sin lilla tid. har inte orkat ta tag i det tidigare bara :P det iaf blev en cybershot-mobil med 8.1 megapixel kamera.

(det är en gammal modell och man ska ha iphone om man är något, jag vet ;))

men för mig är kameran är det viktigaste på mobilen och jag har dessutom inte hört något dåligt om denna alls (:

vill inte ha någon ny, snygg design mobil som jag vet att lilla klumpiga jag kommer ha sönder inom två veckor. tror inte att jag hade tyckt hel-touch varit kul mer än några veckor heller för den delen, jag är alldeles för otålig och van vid vanliga knappar.

nej, jag hoppas denna är precis lika bra som den verkar och att jag får den snartsnartsnart! sen kan man börja skicka mms till mig igen. ni fattar inte hur mycket jag saknat det. använder det mycket och hatar när jag får nya mms som jag inte kan se :(  


hahaha, detta blev ett alldeles för långt och onödigt inlägg. nu ska jag fortsätta min kväll framför tv:n med datorn i knäet. pussloveciao

Av Adina - 16 maj 2010 18:37

hemma från halmstad igen :) 

bröllopet var fint, maten var god och gästerna var trevliga. en lång natt och mycket fylla. precis som ett bröllop ska vara haha (y) lägger upp bilder från själva festen sen när jag fått tag i dem.

fotade tyvärr inte själv något men bjuder på en bild på mig från igår sålänge (: 

och haha, jag vet: jag är ingen "bra på foto"-människa. för snygg för sånt ;)


          

Ovido - Quiz & Flashcards