Alla inlägg den 23 maj 2010

:)

Av Adina - 23 maj 2010 21:05

var precis ute med mandy en runda, kände att jag behövde röra lite på mig. gick en snabb runda på 3km, har ont i huvudet så jag orkade inte längre. försökte fota henne men hon vände bort huvudet hela tiden precis som hon visste att jag skulle försöka ;) ska äta något litet nu & sen sova bort huvudvärken, seeya!


  

min busiga lilla nalle (:

Av Adina - 23 maj 2010 18:25

har funderat massor både fram och tillbaka ifall jag ska göra en header eller inte. visst det är fint så men om man istället skaffar en lite finare profilbild på sidan kanske det kan kompensera? för jag gillar att man direkt får fokus på det senaste inlägget, och inte på headern. men samtidigt kanske bloggen ser tråkig ut utan. får väl fundera lite till haha! vilket onödigt inlägg, precis som alla andra ;)

Av Adina - 23 maj 2010 17:32

något måste vara fel, jag tänker alldeles för mycket på något jag inte borde bekymra mig om alls. det går flera dagar utan problem, men det kommer alltid tillbaka. hur länge ska jag behöva må dåligt över något jag inte ens hade och kanske inte ens var bra? så jävla trött på det nu, även om det inte händer ofta är det jobbigt som fan när det väl gör det. det sänker mig något enormt. jag gör allt för att glömma men då och då kommer det och craschar mig totalt igen. låtar, minnen och drömmar jag bara vill radera för att de får mig att tänka tillbaka, le och sen gråta igen. alla får lyssna på mitt gnäll, mina tankar och dåliga självkänsla. senast igår fick stackars Jens stå ut, kanske inte min värsta dag men ändå. betyder sjukt mycket att ni finns där för mig fastän ni inte borde lyssna på när jag säger samma saker om och om igen. jag vill gå tillbaka i tiden sudda ut och göra om, för detta förstör så mycket kul för mig. visst, det är okej att vara ledsen och må dåligt, det kan tillochmed vara bra ibland. men när ingenting hjälper och det går i såna perioder blir man helt borta. känner sig tom på något sätt. ena dagen skrattar man åt hela grejen och nästa är man helt nere. tror att tiden kan läka alla sår men jag tycker det borde gjort det för längesen. jag orkar inte att en sån småsak ska kunna skaka hela ens värld hundra gånger, när man inte ens hade känslan av att det betydde något just då? GAAAAAAAH  


I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
'cause I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don't get deep to me
Never got the whole in love thing
And someone can say they love me truly
But at the time it didn't mean a thing


My mind is gone, I'm spinning round
And deep inside, my tears I'll drown
I'm losing grip, what's happening?






Av Adina - 23 maj 2010 17:14

jag och alla mina syskon + ross såklart (: från bröllopet yes, ingen har attention till rätt kamera. lika varann? 


  

Av Adina - 23 maj 2010 15:43

kvällen var riktigt bra, och vädret gjorde allt hundra gånger bättre också :D 

tack caroline, du gjorde ett jättebra jobb<3 hoppas det inte var allt för jobbigt med allt runt om. om man sammanfattar kvällen; grillat med pommes & bearnesås, fula partyhattar och härliga människor, perfect match! ;) (y)

orkar inte lägga upp alla bilder jag tagit så jag avslutar med en bild på carro bara, sjukt söt i sin vita klänning. 


  

Av Adina - 23 maj 2010 15:05

en bild på mig innan jag åkte igår, brukar absolut inte ta bilder på dagens outfit så det blir nog en engångshändelse eller något haha enjoy (:


  

Ovido - Quiz & Flashcards