Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Adina - 12 maj 2010 16:39

gud vad härligt, lediga fyra dagar och bröllop på lördag (: sen är det bara en skolvecka kvar wihoo! precis kommit hem från en snabb runda inom mormor och morfar, nöjda och glada för att de vunnit på någon lott haha, sött (: 

nu ska jag äta något och sen plugga lite, får se hur kvällen ser ut. bjuden på party men vet inte om jag pallar så om jag hittar någon som bara vill slappa och kolla på film låter det betydligt mer lockande (: imorgon ska jag iallafall äntligen träffa erika igen. det var ett tag sen, vi har mycket att ta igen.. <3 :D

 kanske uppdaterar senare om jag har något mer på hjärtat haha, loveciao


we can turn the heat up if you wanna

turn the lights down low if you wanna

baby I can make you feel hot, hot, hot

Ovido - Quiz & Flashcards