Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Adina - 6 maj 2010 13:31

nu har jag pallrat mig ur sängen, bestämt mig för att bli frisk. ska trycka i mig en massa nyttiga saker och dricka massor av vatten. börjat med en apelsin och två kiwi's. på bara dessa två dagarna har jag gått ner tre kilo, helt sjukt. eller inte ens två dagar. min kropp gör av med asmkt energi för att bli frisk kombinerat med att jag knappt äter för att jag inte har någon aptit. fast de kommer säkert tillbaka igen under helgen ;) sitter med astronomin, duktig! fast vill egentligen bara ringa emelie, så mina tankar går till något annat hela tiden. men lite framåt går det iallafall. ska snart sätta mig och kolla igenom batman begins en gång extra inför svenska analysen, känner att jag måste det för att säkra ett mvg. + att det är ett ganska chill sätt att plugga ;) 


Av Adina - 6 maj 2010 11:22

You're gonna find someone new

I really hope you do
'Cause I love you
And the sun will come on thru, 
It's gonna shine for you
'Cause I adore you

And the road travels on
But I'm still near you
In my life, like a song
I will still hear you


      

Av Adina - 6 maj 2010 09:30

har varit dålig på att uppdatera och har egentligen inget roligt att skriva nu heller just pågrund av att jag har dragit på mig någon smitta. mådde dåligt redan i tisdags när jag kom hem från malmö och stephanie, fast bara lite sådär halvt. ni vet "skönt att stanna hemma och skylla på något" sjuk. natten blir sen ett helvete, kan knappt sova och är jättevarm, ont i hela halsen och nacken. vaknar med 38,3 graders feber och sätter på tvn men somnar snabbt igen. exakt så rolig var min dag igår haha. idag känner jag mig mycket bättre, mitt immunförsvar är faktiskt för det mesta på topp och blir jag sjuk är jag bara det ett par dagar och sen helt frisk igen. så antagligen är jag fitforfight igen för helgen och lite nya äventyr :D 

antagligen blir det felicia på fredag och början av lördag, ÄNTLIGEN! haha <3 och sen måste jag en runda till någonstanns för att köpa det sista inför syrrans bröllop nästa helg, skor och smycken. men min helg är ovanligt oplanerad annars faktiskt, kanske för att jag ligger sjuk hemma och inte orkar tänka så mycket framåt förutom på hur skönt det är att vara frisk.  pussciao


Ovido - Quiz & Flashcards