Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Adina - 10 maj 2010 21:30

kom precis hem från en längre kväll än planerat. tågen inställda så fick spendera en timme med kevin innan vi kunde ta oss hem. inte lika jobbigt att vänta när man har trevligt sällskap :) förutom det och huvudvärk har min dag varit helt okej, sjukt fint väder också (just när jag är tvungen att gå runt och bära på ett paraply, haha). är av med nationella i spanska, hur skönt som helst och fick sluta efter man var klar. var på stan och åt chinabox med emma och steff, sen kom josefine och sara. följde med steff en runda hem till henne också innan min dans. fick dansa chair/umbrella strip idag med rihanna, sofia var borta så du missade inget på den vanliga koreografin emma (:

började leta lite smått efter en snygg tshirt till sommaren, tycker det är sjukt snyggt med en ganska stor tshirt som man knyter i sidan som en magtröja nästan antingen till jeansshorts eller bikinitrosor på stranden. hittar väl antagligen en som vill följa med mig hem snart (: 


nu ska jag dricka klart min smoothie och sen blir det nog sängen för min del, känner att jag behöver det. puss



Personligt

Bloggtoppen.se" href="http://www.bloggtoppen.se/">Blogg listad på <a href=Bloggtoppen.se" />

Ovido - Quiz & Flashcards